غرب در کمین است.....
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

ماهواره، یک کلمه است ولی پشتش یه دنیا داستان نهفته است، داستانهایی از آمریکا....برای ایران.

ماهواره یکی از مهمترین جنگهای نرم آمریکاست برای جوون های مملکت ما،ایران. بعد از هشت سال دفاع مقدس شیاطین بزرگ و دشمن های خونی ما یعنی آمریکا و اسرائیل به این نتیجه رسیدند که جنگ با ابزار جوابگو نیست ،باید با فکرها جنگید ... و اینطور شد که آمریکا و اسرائیل هزار تا نقشه پیاده کردند تا با فکر جوان ایرانی بجنگند که ماهواره یکی از اوناست. ماهواره نقش تاثیرگذاری در بی حجابی و بدحجابی خانوم های ایرانی داره... حرفها اخبار ماهواره ، همه و همه  علیه ایران اسلامیست.

خیلی ها میگن:" این حرفا چیه.... ما فقط فیلمها رو نگاه میکنیم ... عوض هم نشدیم.... آدم باید جنبه داشته باشه."

در جواب این افراد باید بگم پشت هر فیلم ماهواره چند روانشناس هستند که کارشون اینه که طوری فیلم طراحی بشه که در فکر جوون ایرانی اثر بذاره و این اثرات به تدریج در افراد ظاهر میشه و شما متوجه تغییرات در خودتون نمیشید.... این مدها و بی بند و باری ها همش از این ماهواره منشا میگیره.

اینکه دخترها به بدترین صورت ظاهر میشن .... یا اینکه دختر و پسر تا به هم میرسن دست میدن و همدیگه رو بغل میکنند و اینکه یه خانوم با همه ی مردها مثل شوهرش رفتار میکنه  و . . .  چیزی  نیست که بخواد در صفحه تلویزون یک خانواده ایرانی ظاهر بشه. اومدن ماهواره باعث میشه که حرمت ها زیر پا گذاشته بشه  و حیا در محیط خانواده که اولین  و مهمترین محیط رشد و پرورش  جوون ایرانیه کمرنگ بشه و حتی باعث ایجاد تغییراتی در کودکان میشه که خودم از نزدیک شاهد این قضیه بودم که یه بچه 3،4 ساله اسم تموم شخصیتهای ماهواره رو حفظ بود ولی اسم رهبرمون رو نمیدونست و مادرش میخندید!

پدر و مادر ها خیلی ساده از این قضایا عبور نکنید ،اینها(برنامه های ماهواره) تاثیرات عمیقی بر روی فرزندان شما دارند و حتی باعث جدایی و طلاق  شده .....پس به فکر بچه هاتون و زندگیتون باشید که کودکان شما آینده سازان ایران اسلامی هستند.

نخست وزیر اسبق اسرائیل در کنگره ای در آمریکا اعلام میدارد:ترویج بی بندوباری و زندگی های مادی و جنسی عواملی هستند که پخش آنها از طریق برنامه های تلویزیونی ماهواره میتواند نقش بسیار تعیین کننده در حکومت ایران داشته باشد.  مستر همفر ،جاسوس مشهور انگلیسی در کشورهای اسلامی ، یکی از نقاط قوت مسلمانان را حجاب زنان میداند و مینویسد:" زنان آنان دارای حجاب محکم هستند که نفوذ فساد در میانشان ممکن نیست.به هر وسیله ای شده باید زن مسلمان را از حجاب اسلام خارج کرد."

البته دستگاه دیجیتال طراحی شده که به بسیاری از بهانه گیری ها جواب بده و ما شبکه های اسلامی بیشتری رو در صفحه تلویزیونمون داشته باشیم...امیدوارم یه گوش در و یکی دیگه دروازه نباشه-یاحق

آرمیتا- مدیر وبلاگ منتظران ظهور



نظرات شما عزیزان:

وحید
ساعت14:45---28 مهر 1392
سلام.از مطالب شما استفاده کردم.به ما هم سر بزنید و اگر صلاح دونستین مارو لینک کنید.شما لینک شدید
پاسخ:سلام.... شما هم وبلاگ بسیار زیبایی دارید...حتما لینکتون میکنم موفق باشید-یاحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ یک شنبه 28 مهر 1392برچسب:ماهواره,حجاب,آمریکا,اسرائیل, ] [ 14:23 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق