آمار پاییز مبارک....
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

پاک کن هایی زپاکی داشتیم     یک تراش سرخ لاکی داشتیم

کیفمان چفتی به رنگ زرد داشت     دوشمان از حلقه هایش درد داشت

گرمی دستانمان از آه بود    برگ دفترهایمان از کاه بود

تا درون نیمکت جا میشدیم     ما پر از تصمیم کبرا میشدیم

با وجود سوز و سرمای شدید     ریزعلی پیراهنش را می درید

کاش می شد باز کوچک میشدیم     لااقل یک روز کودک میشدیم

اومدن فصل زیبای پاییز  فصل بازگشایی مدارس و شروع امتحانات برهمه دانش آموزان مبارک....  فصلی نو ... تلاشی نو... با...اندیشه ای نو.... به سوی پیشرفت میریم.... امیدوارم هممون موفق باشیم....و آینده سازان ایران اسلامی باشیم.....

 

می پسندم پاییز را که معافم میکند از پنهان کردن دردی که درصدایم می پیچد... اشکی که در نگاهم می چرخد.... .....همه میدانند که سرما خورده ام...... .....!!!

پاییز  خوبی داشته باشید در پناه ایزد منان  _ یاحق

آرمیتا _مدیر وبلاگ منتظران ظهور



نظرات شما عزیزان:

بامرام
ساعت1:07---24 مهر 1392
سلام قضیه این آرمیتا که میاد برات نظر میزاره چیه؟نکنه خودتی؟
پاسخ:سلام.... آره خودمم....


.........یکی...........
ساعت10:07---22 مهر 1392
شاید اینطور فکر کنی....


اما........اینطور هم نیست....اشتباه نکنین.....موفق باشین.کارم تموم شد. خدا نگهدارتون باشه و براتون آرزوی موفقیت دارم.




پاسخ:سلام... اگه منظورتون به این جمله است... باید بگم من ایطور فکر نمیکنم.... فقط به نظرم جمله ی ادبی جالبی بود واسه همین نوشتمش والا خودم قبولش ندارم!!!!
اون روزی که جوابتون رو دادم خسته بودم نه عصبانی... به حول و قو الهی اون تغییرات خیلی وقته داره مثبت عمل میکنه.....همین که آبروی یکی رو حفظ کردید خیلی چیزها بهتون رسید و خودتون خبر ندارید.... الآن صددرصد مطمئن هستم شما کی هستید..... اگه فکر میکنید فقط من بودم که حرف زدم باید بگم اشتباهه چون من هم فقط شنیدم ..... و تمومش کردم چیزی رو که وجود خارجی نداشت..... فعلا دارم راه رو درست میرم....
نمیدونم کارتون چی بود و هدفتون از این نظر گذاشتن چی بود .... اگه میخواستید منو تحقیر کنید کارتون درست بود.... ولی من هنوز متوجه نشدم که شما چجوری از بعضی از کارام سر در آوردید؟
ممنونم از آرزوی موفقیتتون
یاحق

راستی شما و رابین هود دستتون تو یه کاسه است؟ آخه اون هم حرفایی میزنه که انگار آشناست.... و....... خیلی برام آشناست ولی یه کم شک دارم!!! برای دومین بار یاحق!!


بی ارزش
ساعت20:01---21 مهر 1392
سلام.
پاسخ:سلام.... خب یعنی چی؟


آرمیتا-مدیر وبلاگ منتظران ظهور
ساعت15:41---18 مهر 1392
آن پرنده ای که هوس کوچ دارد ..... بگذار برود...... هوای سرد بهانه است.... هوای دیگری در سر دارد...................



یاحق
پاسخ:............... بله ................


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 18 مهر 1392برچسب:پاییز,مدرسه,تلاش,آینده, ] [ 15:16 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق