سرباز فراری
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

قبل از انقلاب بود که باید برای ادامه ی خدمت ،می رفت منزل جناب سرهنگ.همان اول ،وضع زننده ی همسر او را که دید ،فرار کرد و برگشت به پادگان. هجده توالت بود که هر نوبت چهار نفر باید تمیزشان میکردند. عبدالحسین برای تنبیه ،باید جور همه را می کشید.یک هفته بعد سرهنگ رو کرد به او و گفت: دوست داری برگردی همانجا،مگرنه؟

تاثیری روی او نداشت! گفت:" اگر تا آخر خدمت مجبور باشم همه ی کثافت های توالت را در بشکه خالی کرده و به بیابان بریزم،باز هم آنجا پا نمی گذارم."

بیست روز دیگر به همان کار ادامه داد. مسئولان پادگان خودشان خسته شدند و رهایش کردند.

شهید عبدالحسین برونسی

 

منبع:کتاب خاکهای نرم کوشک صفحات 18 تا 20



نظرات شما عزیزان:

بچه آبی
ساعت12:57---15 مهر 1392
س

تو این جامعه امروزی گمون نکنم جوون های ما بتونن چنین کاری کنن -

بای
پاسخ:سلام به داداش خودم.... داداش من خودتم جوونی...ولی نمیشه همه رو جمع بست.... موفق و پیروز و سربلند باشی-یاحق


رابین هود
ساعت9:51---9 مهر 1392
این با مرام خودش کدوم دسته ؟

یه جوری حق به جانب حرف میزنه انگار خودش ....
پاسخ:من نمیخوام از کسی دفاع کنم و تو وبلاگم آشوب به پا کنم .... ولی چیزی نگفتند که قابل انتقاد باشه.... من نمیخوام آدمها رو باهم مقایسه کنم.... پس یاحق


بامرام
ساعت0:14---5 مهر 1392
سلام چند تا از مرد های ما الان حاضرند این کار رو بکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:سلام.... فکر نمیکنم پیدا بشه..... اگه هم پیدا بشه خیلی نادره.... ما کجا و شهدا کجا؟؟ یاحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ جمعه 29 شهريور 1392برچسب:توالت,مسئولان,سرهنگ,بشکه, ] [ 18:4 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق