حجاب محدودیت نیست!!!
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

سلام... یه مدت نبودم .... واسه همین نتونستم به وبلاگم سر بزنم.

روبروی یه شرکت اتوبوسرانی نشسته بودیم ... کنارمون دو تا خانم نشسته بودند که اصلا حجاب براشون بی معنی بود،یعنی از ظاهرشون مشخص بود... یه جورایی صورتشون نقاشی شده بود. هممون رو صندلی نشسته بودیم... هرکسی رد میشد نگاهشون میکرد.....از زن گرفته تا مرد.....از بچه کوچیک گرفته تا پیرمرد دم مرگ. من که یک هم جنس بودم خیلی نگاهمو جذب کردم چه برسه به یک جنس مخالف ..... خلاصه خیلی نادر بود مردی ک رد بشه و نگاه نکنه و براش مهم نباشه،در واقع اون یه مرد واقعی بود .

دو تا بودند ، یه مادر و دختر که انقد نگاه هارو به سمت خودشون کشیده بودند.....خودشون هم راضی نبودند!!      خیلی برام جالب بود ...... یه مردی ک بغل اتوبوسرانی مغازه داشت صندلی خودشو گذاشت رو به روی این مادر و دختر و نشست و نگاه میکرد ..... حتی خیلی از موتوریها کشیده شده بودند طرفشون و هی رد می شدند و نگاه می کردند ....

این نگاه ....نگاه خوبی نبود ...نگاه شیطانی بود

دختره شاکی شد...بلند شد و برگشت و سرش رو برگردوند به سمت خیابون،اخماشم رفته بود توهم!  مادره هم میگفت :پسره خجالت نمیکشه ... هم سن مادرشم .... و از این جور حرفا!

تو دلم خبرایی بود .... از یه طرف خوشحال بودم که هیچ نگاه بدی به سمت من کشیده نشده و آزادم.... میخندیدم و به راحتی صحبت میکردم ،حتی تو پیاده رو قدم میزدم ولی هیچ نگاه بدی به سمت من نبود و..... از طرف دیگه نقشه هایی در سرم داشتم که نشد که عملی بشه !!

تو اتوبوس هم این مادر و دختر جلومون نشسته بودند و باز هم نگاه پشت نگاه....

خلاصه این داستان رو براتون گفتم تا بگم کسایی که میگن حجاب محدودیته و ما میخوایم آزاد باشیم سخت در اشتباهن و دارن خودشون رو گول میزنن.....حجاب مصونیت در برابر نگاه بد جنس مخالفه.... حواستون باشه که همین آرایش هاست که باعث میشه در محیط خانواده مقایسه بوجود بیاد و باعث جدایی خیلی ها از هم میشه.   پس مراقب کارهامون باشیم - یاحق

آرمیتا مدیر وبلاگ منتظران ظهور

 



نظرات شما عزیزان:

یه منتظر
ساعت17:18---27 مهر 1392
سلام

خبلی خیلی قشنگ بود .واقعا فساد داره توجامعه زیاد میشه دوست دارن هر جور دلشون میخواد بگردن ولی کسی بهشون نگاه نکنه.یا حق


پاسخ:سلام..... آره خیلی وقته..... البته همه هم اینطو نیستند..... خیلی ها هم عاشق چنین نگاهایی هستند..... باز اونوقت حرف میزنن که آقا بیا..... بیا..... و یا پشت ماشینشون مینویسن اللهم عجل لولیک الفرج..... ویا تا اسم امام زمان میاد اشک تو چشاشون جمع میشه...... ............... حرف زیاده..... باید در عمل امام زمانی باشیم و به آقا اثبات کنیم که منتظرشیم نه به مردم.......... ممنونم...... موفق باشید-یاحق


............یکی..........
ساعت18:01---11 مهر 1392
سلام. شما انگار از من ناراحتی....و یک جور هم حرف می زنی که انگار منو می شناسی و منظور حرفامو کاملا متوجه شدی.....

شما متوجه چه تغییراتی شدین؟

من چی رو نمی دونم؟

در ضمن حرفتون درسته.تجربه نباید تجربه بشه.

فکر کنم منظورتون تجربه تو خودتونه.....ها....پس منظورمو فهمیدی که کجا رو گفتم.....

حرفی نزدم. پس ناراحت نباشین.
پاسخ:سلام... سلام... اولا که من از کسی دلگیر نیستم..... دوما اون تغییراتی که گفتم منظورم در خودم بود و لزومی نداره شما یا کس دیگه ای ازش باخبر باشید...... سوما شما خیلی چیزا رو نمیدونید و لزومی نداره که بدونید..... چهارما میدونم حرفم درسته.... پنجما چقدر یک آدم میتونه کنجکاو باشه؟ (منظورم به شماست!!!)..... ششما حرف زدید ولی من ناراحت نیستم.... و هفتما 99 درصد مطمئنم کی هستید ولی به خاطر همون یه درصد هم شده لطفا خودتون رو معرفی کنید.... یاحق


.........یکی............
ساعت12:01---7 مهر 1392
سلام.

کدوم تغییرات؟

من فقط یه مثال زدم. منظور شما رو من متوجه نشدم....
پاسخ:سلام....مهم نیست که شما متوجه بشین یا نه مهم اینه که خودم خیلی وقته متوجه تغییرات شدم .... شما هم نمیدونی بهتره سکوت کنی.... من به این اثبات رسیدم که :تجربه را تجربه کردن خطاست.... پس تغییر کردم و .... یاحق


............همون یکی...............
ساعت18:13---30 شهريور 1392
مثال زدم......
پاسخ:سلام......ولی انگار شما متوجه تغییرات نشدید!!! خوبه اگه خودتونو معرفی کنید..... یاحق


................یکی..............
ساعت20:05---27 شهريور 1392
حرفی که از دل بلند شه به دل می شینه.

اگه می خوای بفهمی چقدر تاثیر داره کافیه ببینی صاحب این فضا چقدر یک رنگه. اگه بود که امید هست اما اگه جای دیگه عکس پروفایلش فرق داشت.........
پاسخ:سلام....جمله اولتون که کاملا درسته.... ولی درمورد جمله دومتون باید بگم : اگه واضح تر میگفتین بهتر بود. یاحق


pedram
ساعت12:22---23 شهريور 1392
salam

dorost migi

hejab har kas neshaneye shakhsiiate oon adame

va oono az negahe harze va bade na mahram door ngah midare

ishallah iin veblag btoone hame ro b rah rast hedayat kone

hatta age y nafaram b rahe ras hedayat sh

midooni j ghad savab dare

yeki yeki b rah e rast hedayat mishan dg

oon mire b dosesh mige

hamiinjoori micharkhe

aslan vaghti y dokhtar y dokhtare ba hejaboo bbine roosh taasiir dare

manoon az zehne khalaghe khodet

manoon az postaye ghashanget
پاسخ:سلام...انشاالله... ولی این غیرممکنه که همه با وبلاگ من به راه راست هدایت بشن... انشاالله همه بفهمن چیکار میکنن.... ممنونم -یاحق


آرمیتا-مدیر وبلاگ منتظران ظهور
ساعت15:12---21 شهريور 1392
سلام به همگی.... واسه یکی از اقوام این مطلب رو خوندم درحالیکه لبخند میزد بهم گفت:"خیلی دید جالبی نسبت به یه قضیه ساده که هر روز واسه هر کسی پیش میاد داشتی.... خوشم اومد از طرز فکرت"



یه سخن از شهید مطهری برام خیلی جالب بود"کسی که زیبایی اندیشه دارد، زیبایی ظاهر خود را به نمایش نمی گذارد"

یاحق


پاسخ:سلام ................ .................. .....................


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:حجاب,نگاه بد,دختر,جنس مخالف, ] [ 14:50 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق