سلام بر تو ای پدر
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

سلام بر تو ای پدر ،سلام بر تویی که روز و شب پیدایت نیست و تو همچنان می کوشی تا من در آسایش به سر برم و آنوقت من چه میکنم با تو با رفتارم؟ سلام بر تویی که مانند کوهی در مقابل سختی ها ایستاده ای  و سلام بر تویی که دستهایت خسته از روزگاراست.......... تازه می فهمم راست می گویند که : دستانی که که کار میکنند با ارزش تر از لبهایی هستند که ذکر میگویند. چون کار تو عبادت است. پدرم اینها را گفتم تا بگویم روزت مبارک



نظرات شما عزیزان:

بچه آبی
ساعت12:00---14 ارديبهشت 1392
سلام به بهترین دوست دوران زندگیم

واقعا پدرها فرد بسیار زحمت کشی هستند و ما هیچ وقت نمی توانیم کارهای آنها را جبران کنیم و باید همیشه بهش احترام بگذاریم و دستش را ببوسیم

با تشکر
پاسخ:سلام داداش... کاملا درسته یاحق


saleh
ساعت21:04---13 ارديبهشت 1392
سلام خیلی خوبه به من پیام بده تا با هم تبادل لینک کنیم
پاسخ:سلام....چند بار امتحان کردم ولی وبلاگتون بالا نیومد. بازم امتحان میکنم یاحق


بامرام
ساعت17:49---11 ارديبهشت 1392
خسته نباشی صبر میکردی سال دیگه تبریک میگفتی خانوم مثلا زهرایی
پاسخ:سلام داداش!! تو رو خدا اذیت نکن دیگه! موفق باشی-یاحق برادر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:پدر,کارگر,دست,لب, ] [ 15:51 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق