مادر یعنی....عشق...
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سلام امروز 11 اردیبهشته. ولادت حضرت فاطمه(س) و  روز مادر

.

زیباترین کلمه در فرهنگ ما....مادر

کلمه ای که دنیایی دارد در دل خود....کلمه ای که نمی توان توصیفش کرد

از وقتی که چشمهایم را باز کردم تو را دیدم و حال دیگر چشمانم بی تو نوری ندارد.

سلامت می کنم مادر          جوابم می دهی یا نه؟

غریب افتاده ام مادر          تو یادم می کنی یا نه؟

به خوابم آمدی دیشب          پریشان گشته ام مادر

دعا در حق من کردی          هنوزم می کنی یا نه؟

اگر بد کرده ام مادر          جوانی بود و نادانی

نمی دانم که ای مادر          حلالم می کنی یا نه؟

 

دکتر شریعتی چه زیبا در کتاب خود می گوید:

خواستم بگویم که : فاطمه دختر خدیجه بزرگ است، دیدم که فاطمه نیست.

خواستم بگویم که : فاطمه دختر محمد (ص) است، دیدم که فاطمه نیست.

خواستم بگویم که : فاطمه همسر علی (ع) است ، دیدم که فاطمه نیست.

خواستم بگویم که : فاطمه مادر حسنین است ، دیدم که فاطمه نیست.

خواستم بگویم که : فاطمه مادر زینب است ، باز دیدم که فاطمه نیست.

نه، اینها همه هست و این همه فاطمه نیست.

فاطمه،فاطمه است.

 



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت15:37---24 خرداد 1392
س.وب قشنگی داری خوشحال میشم به منم سر بزی اگرم دوست داشتی باهم تبادل لینک کنیم پاسخ:سلام... اتفاقا چندبار بهتون سر زدم و نظر گذاشتم... وبتون جالب بود ممنونم ازتون-یاحق

بچه آبی
ساعت12:02---14 ارديبهشت 1392
سلام

هر چند دیر ، ولی من هم به نوبه خودم روز مادر را به همه ی مادرهای دنیا و به خصوص مادر خودم تبریک میگم

و باید همیشه قدردان او باشیم و دستان او را ببوسیم

با تشکر
پاسخ:سلام...ممنونم که بهم سر میزنی. حرفتون کاملا متینه. یاحق برادر.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:فاطمه,حلال,همسر,شریعتی, ] [ 15:3 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق