خدا کند که بیاید...
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

 

 

 خدا کند که بیاید مسافری که نیامد


                                    وکوچه کوچه بنازم به عابری که نیامد


دوباره مثل گذشته تمام فاصله ها را


                                     غزل غزل بنویسم به شاعری که نیامد


همیشه غربت اینجا فقط نصیب دلم شد


                                    شریک غربت من کو مهاجری که نیامد


شکست بغض غرورم درانتظار عزیزی


                                      دعا کنیم که بیاید مسافری که نیامد...

 
 




نظرات شما عزیزان:

جامونده
ساعت14:39---2 ارديبهشت 1392
سلام.

حالتون خوبه...

شما گفته بودين

كه

كمكم مي كنين

پس چي شد؟

منتظرتون بودم

فقط يه سوال

كردم.

مشكل من جاي ديگه

بود.

يعني اسلام اينو مي گه

بد قولي

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

انتظاري

نداشتم ازتون

اما

خودتن

قول

دادين

كمكم

كنين.

واسه همين

من اون

سوالو

مطرح كردم...
پاسخ:سلام...فکر کنم بعد از خوندن پیامتون تو وبلاگتون نظر گذاشتم و جوابتون رو دادم... اتفاقا من کمک به دیگران رو خیلی دوست دارم. به نظر من اگه خدا از کاری که میکنید راضی باشه و نیتتون خیر باشه اشکالی نداره... موفق باشید-یاحق


بچه آبی
ساعت9:20---1 ارديبهشت 1392
سلام به بهترین دوست دوران زندگیم

این بار واقعا مطلبو خوندم ، واقعا مطلب جالبی بود

با تشکر
پاسخ:سلام برادر!!!! ممنونم که برای اولین بار یه مطلب خوندی! شوخی کردم.... ممنونم شما لطفتون زیاده! یاحق


pedram
ساعت19:21---28 فروردين 1392
salam

ajjel levalliekal faraj
پاسخ:....آمین...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:فاصله,دعا,آقا,خدا,نیامد, ] [ 14:53 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق