فاطمه(س)
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





از فاطمه اکتفا به نامش نکنید      نشناخته توصیف مقامش نکنید

هر کس که در او محبت زهرا نیست        علامه اگر هست سلامش نکنید



نظرات شما عزیزان:

pedram
ساعت19:18---28 فروردين 1392
salam

shoma maro bahash ashna konin

khoshhal mishim
پاسخ:سلام...از دست من کاری ساخته نیست خودتون باید تلاش کنید... کتاب بخونید-خیلی مفیده موفق باشید-یاحق


ahmadzade
ساعت10:37---26 فروردين 1392
سلام خوب هستی وبلاگ خیلی پر محتوایی دارید اگر دنبال پیج رنک و بازدید از گوگل هستید باید با سایت های زیادی تبادل لینک کنید تا بک لینک داشته باشید من سایت تبادل لینک اتوماتیک دارم خوشحال میشم با شما هم تبادل لینک کنم منتظرتون هستم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:فاطمه,نام,سلام, ] [ 18:46 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق