مناجات گنجشک و خدا
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





روزی گنجشکی روی شاخه درختی نشست و به خدا گفت : لانه ی کوچکی داشتم ، آرامگاه خستگی هایم و سرپناه بی کسی ام بود تو همان را هم از من گرفتی. این طوفان بی موقع چه بود؟ از لانه ی محقرم چه می خواستی؟ کجای دنیای تو را گرفته بود؟ 

 خدا گفت : ماری در راه لانه ات بود.خواب بودی . باد را گفتم تا لانه ات را واژگون کند آنگاه تو از کمین مار پر گشودی. و چه بسیار بلا ها  که به واسطه ی محبتم از تو دور کردم و تو ندانسته به دشمنی ام برخاستی.

هیچ کار خدا بی حکمت نیست

نظرات شما عزیزان:

رابین هود
ساعت17:50---29 فروردين 1392
انتخابات ربطی به شما نداره
پاسخ:سلام درسته من نمیتونم رای بدم ولی به من ربط داره چون با انتخاب شما سرنوشت جامعه ای که ما داریم توش زندگی میکنیم مشخص میشه.پس به من هم مربوط میشه! یاحق


pedram
ساعت11:39---24 فروردين 1392
salam

khoda khodae

ma ham mojodatesh

har kasi k y chizi doros kone azesh moraghebat mikone

ma nemifahmim chejori

ya hagh
پاسخ:سلام....درسته...خدا داره به بهترین نحو ازمون مراقبت میکنه و ما خودمون بی خبریم. یاحق


pedram
ساعت11:28---24 فروردين 1392
salam

ma bandeye khodayiiim

nemidonim chi kkhobe chi bade

khada nabashe k shiayan ta hala mese aragho lobnan mishodan

ya hagh
پاسخ:سلام...توکل به خداست که راه حل هر مشکلیه یاحق


pedram
ساعت11:28---24 فروردين 1392
salam
ma bandeye khodayiiim
nemidonim chi kkhobe chi bade
khada nabashe k shiayan ta hala mese aragho lobnan mishodan
ya hagh


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:خدا,گنجشک,لانه,طوفان,حکمت, ] [ 19:44 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق