آمار ورود امام زمان اکیدا ممنوع!!!
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

ورود امام زمان اکیدا ممنوع!!!
 
این مطلب رو معلم فیزیکمون خانم یخکشی تو کلاس خوند و منم واستون می نویسم
.
یک هفته بود کارتهای عروسی روی میز بودند. هنوز تصمیم نگرفته بود چه کسانی را دعوت کند. لیست مهمانها و کارهای عروسی ذهنش را پر کرده بود.برای عروس مهم بود که چه کسانه حتما درعروسی اش باشند.کاش می آمد. خیلی از کارت ها مخصوص بودند.مثلا فلان دوست و فلان رئیس. خودش کارت هارا می برد با همسرش! سفارش هم می کرد که حتما بیاین! اگه نیایید دلخور میشم! دلش می خواست عروسی اش بهترین باشد.همه باشند و خوش بگذرانند.تدارک هم دیده بود. آهنگ و ارکست هم حتما باید باشند،خوش نمی گذرد بدون آنها!!! بهترین تالار شهر را آذین بسته ام. چند تا از دوستانم که خوب می رقصند حتما باید باشند تا مجلس گرم شود.
آخر شوخی نبود که شب عروسی بود.همان شبی که هزار شب نمی شود.همان شبی که همه به هم محرمند،همان شبی که وقتی عروس بله می گوید به تمام مردان شهر محرم می شود. این را از فیلم هایی که در فضای سبز داخل شهر می گیرند فهمیدم . همان شبی که فراموش میشود عالم محضر خداست. آهان یادم آمد این تالار محضر خدا نیست تا می توانید معصیت کنید. همان شبی که داماد مردانگی اش را از دست می دهد و آرایش می کند.
همه و همه آمدند حتی غریبه ها و کاش امام زمانمان بود...اما...حق پدری دارد بر ما مگر می شود او نباشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟عروس برایش کارت دعوت نفرستاده بود،اما آقا آمده بود.به تالار که رسید سر در تالار نوشته بودند: ورود امام زمان اکیدا ممنوع!!!!!!!!! دورترها ایستاد و گفت:دخترم عروسیت مبارک...ولی ای کاش کاری می کردی تا من هم می توانستم بیایم. مگر می شود شب عروسی دختر، پدر نیاید.آخه امامان پدر معنوی ما هستن... دخترم من آمدم . اما گوشه ای نشست و دست به دعا برداشت و برای خوشبختی دختر دعا کرد.
آری ما شیعیان با هر کار نیکویی که انجام میدیم دل امام زمانمون رو شاد می کنیم و با هر گناهی که انجام میدیم تازیانه ای به بدن مبارکشون میزنیم. پس ای شیعه مواظب تازیانه ها باش که هر روز چند تازیانه به امام زمانت میزنی.


نظرات شما عزیزان:

بچه آبی
ساعت20:14---22 فروردين 1392
سلام

آبجی وبلاگت روز به روز داره جذاب تر میشه...خوشحال میشم شما هم یه سری بهم بزنی

با تشکر
پاسخ:سلام...لطف دارین شما برادر...... حتما یاحق


جا مونده÷
ساعت16:14---17 فروردين 1392
سلام.

خخیلی

قشنگ بود. جا

برای

فکر

کردن

باز

می کنه.......
پاسخ:سلام...مرسی ممنونم ازتون یاحق


pedram
ساعت15:37---17 فروردين 1392
salam

bayad zaiiifo n nafs nabashim

movafeghi?
پاسخ:سلام...کاملا صحیحه یا حق


ساعت14:39---17 فروردين 1392
سلام عزیزم.خوب شد مطلب خانم یخکشی رو نوشتی.هرچند واسه من تکراری بود تو کلاس شنیدم ولی بازم پند اموزه.مرسی عزیزم.
پاسخ:سلام عزیزم... نباید اونو مینوشتی البته من ویرایشش کردم با اجازت آره خیلی پند آموزه خودمم هر باری که میخوام بخونم با انرژی بیشتری میخونم.... موفق باشی عزیزم... شنبه روز خوبیه با امتحان جبر و حسابان و شیمی!!! یا حق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ جمعه 16 فروردين 1392برچسب:امام زمان,عروسی,داماد,تالار,تازیانه, ] [ 12:5 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق