آمار خواهرم حجابت!برادرم نگاهت!
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

دخترک رو به من کرد و گفت : واقعا آقا؟!

گفتم: ببخشید چی واقعا؟

گفت: واقعا شما بچه بسیجی ها از دخترای چادر به سر بیشتر از ما خوشتون میاد؟!

گفتم: بله!

گفت: اگه آره پس چرا پسرایی که از ماها خوششون میاد از کنار ما که میگذرند محو ما میشن، ولی همین که تو و امثال تو از چند متری یه دختر چادری که رد میشید در حالیکه سرتون پایینه رد میشید!

گفتم: آره راست میگی،سر پایین انداختن کمه!

گفت: کمه!؟ ببخشید متوجه نمیشم!

گفتم: برای تعظیم مقابل حجاب حضرت زهرا (س) باید زانو زد...حقا که سر پایین انداختن کمه،آره تو راست میگی واقعا.



نظرات شما عزیزان:

لیلی
ساعت19:33---6 مهر 1393

پاسخ:......... تشکر و سپاس .......


برگزیده خدا
ساعت22:09---22 اسفند 1391
سلام ماه تو سیاهی شب زیباست ولی وقتی تو روشنایی باشه دیگه زیباییشو از دست میده زن هم مثل ماه اگه از چادر بیاد بیرون مثل ماه در روشناییه. خدا حافظ
پاسخ:سلام...میشه گفت خانمها درند و چادر صدفه حرفتون کاملا درسته....موفق باشید-یاحق


محمد
ساعت20:12---12 اسفند 1391
سلام ...فوق العاده بود !!!!دست پسره درد نکنه که پوابی خیلی قشنگ داد
پاسخ:سلام .... یک جواب کوبنده...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ شنبه 12 اسفند 1391برچسب:دختر,حجاب,حضرت زهرا,بسیجی, ] [ 15:30 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق