آمار نازنینم آدم ، نبری از یادم!
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

پس از آفرینش آدم خدا به او گفت:

نازنینم آدم ، با تو رازی دارم، اندکی پیشتر آی!

آدم آرام و نجیب آمد پیش،زیر چشمی به خدا می نگریست،محو لبخند غم آلود خدا، دلش انگار گریست.

" نازنینم آدم(قطره ای اشک ز چشمان خداوند چکید) یاد من باش که بس تنهایم."

بغض آدم تر کید،گونه هایش لرزید و به خدا گفت: "من به اندازه... من به اندازه ی گل های بهشت... نه به اندازه ی عرش... نه ...نه...، من به اندازه ی تنهاییت ای هستی من ،دوستدارت هستم...

آدم کوله اش را برداشت..خسته و سخت قدم بر می داشت...راهی ظلمت پرشور زمین.

طفلکی بنده ی غمگین آدم؛در میان لحظه ی جانکاه هبوط،باز از خدا شنید که گفت:

" نه به اندازه ی تنهایی من... نه به اندازه ی عرش... نه به اندازه ی گلهای بهشت ... که به اندازهی یک دانه گندم فقط یادم باش!

                       

                                    نازنینم آدم ، نبری از یادم."


نظرات شما عزیزان:

برگزیده خدا تو زمین
ساعت0:35---10 اسفند 1391
سلام ایکاش ما تو عمل هم این قدر به فکر خدا باشیم ولی حیف که حرفها مون خیلی قشنگه ولی عملها ....آه نمیشه از عمل گفت خلی وعضمون خرابه .راستی جملات شما زیبا بود ولی میتونستین جوری بگین که توش گریستن وغمگین شدن وچیزهای دیگه که با خدایی خدا جور در نمیاد نباشه .ببخشید خدانگهدار
پاسخ:سلام...چه اعتماد به نفسی!! درباره قسمت اول حرفتون باید بگم کاملا درسته و درباره قسمت دوم هم باید بگم که قبلا اینو یادداشت کرده بودم و خیلی خوشم اومد درهر حال چشم. موفق باشید-یاحق


بچه آبي
ساعت12:55---5 اسفند 1391
سلام آبجي - مطلب زيبايي بود -

بو قول برادر محمد ما فقط در زمان مشكلات به ياد خدا ميفتيم و به صورت عادي ميتونيم با خوندن نماز اول وقت هميشه ياد خدا باشيم
پاسخ:درسته داداش... به خدا گفتن چرا غم رو آفریدی؟ گفت : من غم رو واسه خودم آفریدم چون انسانها در موقع غم از من یاد می کنند. موفق باشی


pedram
ساعت23:27---4 اسفند 1391
heeeeeey

vaghean chera enghadr sheitan toneste to maghzemoon jaye khodamoono begire

chera

khodaya maro bebakhsh

amiiiiiiiiin
پاسخ:شیطان جای خدا رو نگرفته، ما خدا رو کنار زدیم و بهش جا دادیم،راستی یادم رفت بگم:سلام! موفق باشی-یاحق


محمد
ساعت20:40---4 اسفند 1391
در هنگام اسایش خدا را صدا بزنیم تا هنگام سختی صدایمان برای خدا اشنا باشد.....

اما حیف....خدایا همیشه فراموشت کردم و هنگام مشکلات صدایت کردم ولی تو هیچوقت فراموشم نکردی و با کوله باری از گناه دوباره جوابمو دادی
پاسخ:حرفی واسه گفتن ندارم.....عالی بود...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ جمعه 4 اسفند 1391برچسب:آدم, خدا,یاد,چشمان,گل,هستی,عرش!!, ] [ 15:16 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق