شعر
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

حال دنیا را بپرسیدم من از فرزانه ای

                                 گفت یا خواب است یا باد است یا افسانه ای

گفتمش آنان که میبینی بدان دل بسته اند

                                   گفت یا مستند یا کورند یا دیوانه اند



نظرات شما عزیزان:

ساعت19:27---14 بهمن 1391
شعر قشنگیه دقیقا وصف حال اکثر ادماست علل خصوص خودم که هم کور شدم هم دیوانه

اما یه اشکال خیلی خیلی خیلی کوچولو داشتی خواهر کوچیکه!!!!!

(شعرت شاعر نداشت؟)
پاسخ:سلام داداش بزرگه!؟؟! مرسی ... فکر کنم این وضعیت به من هم بر میگرده! لطفا اشکال هام رو ذکر کنید که اصلاح بشه و به بهتر شدن وبلاگم کمک کنه. یه روز یکی از دوستانم خوندش و من هم سریع یادداشتش کردم و خبر ندارم شاعرش کیه ولی هر کی هست دستش درد نکنه! ممنونم سر زدید و نظر گذاشتید-یاحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ 13 آبان 1391برچسب:, ] [ 15:26 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق