صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مرا عشق سخن گفتن به سرنیست/ سخن چو بی عمل باشد هنر نیست

 سخن گفتن تو را به زعمل نیست / زنبور را حاصلی به زعسل نیست

بیا مرد عمل شو راه برگیر / حدیث از می نگو آن را به سر گیر

سخن باخویش بگوی بانفس خویشتن / مشو غافل بدین نکته گریستن

سخنگوی خموش نکته چنین گفت / فقط عشق وعمل تعریف دین گفت

.

.

 آنچه را سکوت به من اموخت هرگز فریاد به من نبخشید وآنچه را عشق به من بخشید هرگز عقل به من نیاموخت.



نظرات شما عزیزان:

ساعت1:02---30 بهمن 1391

سلام - جالب بود و خوشحال میشم شما هم یه سری به ما بزنید

پاسخ: سلام داداش،من که همیشه میام و نظر میزارم!

مرسی قابل شما رو نداشت! موفق باشی



ساعت15:42---29 بهمن 1391

واقعا این شعر راست میگه .......هی روزگار
(شاعرمعاصر:محمد .ق)بازم شاعر نداشت احتمالا بی صاحبه

پاسخ:سلام ،معلومه که راست میگه

اتفاقا شاعر داره ولی خودشون نخواستند اسمشون ذکر بشه...

یاحق



pedram
ساعت15:39---29 بهمن 1391
harf ras j nadare


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:عشق,سخن,عمل,هنر,عسل, ] [ 15:7 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق