آمار
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 به عشق مادرم شعر مي سرايم /بدين اشعار غم دل مي زدايم

تو اي مادر همان واژه عشقي/ همان ارزنده ي كل بهشتي

دران وقت به جهان چشم باز كردم /جهان با مهر تو اغاز كردم

در ان هنگام كه من نوزاد گشتم/ همه از عشق تو اباد گشتم

به وقت كودكي كارم تو بودي/ به وقت بسي يارم تو بودي

مرا مهر تو مادر بيكران است /بدين رويا مرا عشق به جهان است

تو مشق مهر خويش بر دل نوشتي /تو اي مادر سزاوار بهشتي

 برايتان فقط من يك غلامم /اگربنده ي تو باشم همامم

 اميد وهستي ام هست مادر من/تا ابد سايه اش ماند سر من

 

باتشکر از یکی از دوستان که برام شعر می فرسته



نظرات شما عزیزان:

ساعت0:39---29 بهمن 1391
سلام ، شعر بسیار جالبیه و آدمو تو فکر فرو میبره
پاسخ:سلام داداش...ممنونم موفق باشی - یاحق


محمد
ساعت17:08---28 بهمن 1391
دیگه شکی ندارم که تو و داداشت دست به یکی میکنین و جواب میدین
پاسخ:سلام... دست به یکی نمیکنیم که جواب بدیم من جواب میدم اگه لازم باشه ازشون میخوام راهنماییم کنه


محمد
ساعت8:06---28 بهمن 1391
سلام خواهر کوچیکه خیلی تشکر میکنم از اینکه من نمیام وبلاگت ولی شما همیشه به وبلاگم سر میزنی !!!!!!!!!!

شعرش خیلی قشنگ بود .....

بیچاره پدرها !!!!!!اصلا ازشون یادی نمی شه
پاسخ:سلام،ممنونم شما بهم سر میزنید... مرسی از من نبود و قابلی نداشت داداشم تو وبلاگش از پدرها گفته و من از مادرها! یاحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ جمعه 27 بهمن 1391برچسب:مادر,غلام,کودک,بنده, ] [ 14:37 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق