خدا رو شکر ....
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سخنان مقام معظم رهبري حضرت آيت الله خامنه ا ي درباره شلمچه:





بسم‌ الله الرحمن الرحيم

الحمدلله رب العالمين و الصلاة و السلام علي سيدنا و نبينا ابي‌القاسم المصطفي محمد و علي اله الاطيبين الاطهرين المنتجبين الهداة المهديين.

امروز شركت من در مجموعه‌ي زايران خاك خونين شلمچه، براي بزرگداشت ياد و نام شهيدان عزيز و مردان بزرگي است كه با خون خود، با جهاد و همت خود، با عزم و اراده‌ي خود، نام شلمچه و خرمشهر و خوزستان و ايران را در تاريخ، بلند كردند.

ملت ايران در دورة معاصر، هر چه عظمت و عزت در دنيا دارد، به بركت خون رزمندگاني است كه در اين سرزمين‌هاي خونين، حضور پيدا كردند و جان خود، سلامت و جواني خود را براي اسلام، براي ملت و ميهن‌شان در طبق اخلاص گذاشتند و تقديم كردند. ايران، امروز هر چه دارد و در آينده هر چه بدست بياورد، به بركت خون اين شهيدان است. اگر اين شهدايي كه شلمچه، يادگار آنها و اين بيابان‌هاي خونين، حامل نشانه‌هاي آنهاست، نبودند، امروز در اين كشور، از استقلال ملي، از شرف ملت، از اسلام و از هيچ چيز ايراني، نشان برجسته‌يي نبود؛ اينها در مقابل دشمن مهاجمي كه بدون كمترين ملاحظه‌يي به مرزهاي جغرافيايي و مرزهاي ملي و مرزهاي اعتقادي حمله كرده بود، ايستادند.

خدارو هزار مرتبه شکر که امسال هم قسمتمون شد .... و یه سال دیگه این افتخار نصیبمون شد که بریم برای تجدید عهد و پیمانهامون با شهدا ....

بیادتون هستیم .....

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ جمعه 22 اسفند 1393برچسب:, ] [ 16:58 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق