باران زندگی من ....
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دوست دارم بارانم مظهر عشق باشد تا هر که او را بینددلش به درد آید و راه زندگی در پیش گیرد. ....

دوست دارم بارانم در خلوت خود پرواز کند

به آسمان هفتم رود ، برای خود در دل خدا جا باز کند

دوست دارم بارانم پس از بارش شود رنگین کمان

دوست دارم بارانم در دل همگان شود مهمان

دوست دارم بارانم زنده باشد و زندگی کند

دوست دارم بارانم برای خدایش تا ابد بندگی کند

دوست دارم بارانم طعم شیرین چشد تا تلخ

دوست دارم لباسش دریا باشد تا نخ

دوست دارم آسمان او را دربرگیرد ، دوست دارم فرشتگان او را در بر گیرند.

دوست دارم همگان دوستش داشته باشند و بس......

  آری این باران است . باران من ، باران و بس .....

 .

.

به باران فکرمی کنم گونه هایم خیس میشوند

به تو فکر می کنم باران می بارد

من جادو گر نیستم

اما تو معجزه ای!



نظرات شما عزیزان:

آبجی
ساعت20:42---26 دی 1393
سلام.....خوبی؟چه میکنی؟چه خبرا؟مطلبت بیست بود ....مثل خودت خوش میگذره دوران......!!!!هههههههه.....
هفت شهر عشق را عطار گشت
ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم......ملتفتی که.....ولی خداییش خیلی باحالی......
موفق باشی -یاحق
پاسخ:سلام ... خوبم ..... خبری نیس .... فعلا امتحان داریم ..... نه بابا چه خوشی؟؟؟؟؟ قربانت .... آبجی خودمی .... شدید باهاتم .... هعییییییییی ..... فدات - یاحق


حسینی
ساعت19:12---26 دی 1393
هیچ اتفاقی در دنیا مهمتر از انتخاب یک همسفر برای بقیه عمر نیست . . .

آغاز سفر دائمی و شراکت در عشق بر شما مبارک
و بدانید عشق مانند رودخانه است ،به هر مانعی که بر خورد راه خود را باز میکند.

برایتان زندگی عاشقانه ای آرزو میکنم عزیزم
پاسخ:متشکرم ..... ان شاالله تو زندگیهامون موفق باشیم ....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 25 دی 1393برچسب:, ] [ 18:6 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق