خوب بمان ....
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 برای همه خوب باش .... اونیکه بفهمه همیشه کنارت میمونه ....

و اونیکه نفمهمه .... یه روزی دلش واسه خوبیهات تنگ میشه .....

خوب بمان .....



نظرات شما عزیزان:

آبجی
ساعت14:43---27 آذر 1393
سلام خوبی عزیزم .....چند روز دیگه محرم تموم میشه ها!!!!!متوجه شدی که؟؟؟؟وقت گفتم که یاداوری کرده باشم.....هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه الان دارم از خنده روده بر میشم...... یاحق
پاسخ:سلام .... خوبم آبجی جانم!! محرم که خیلی وقته تموم شد الآن ماه صفره ...!!!!!! خدا رو شکر که شدم سبب خنده ی تو ،آبجی خوبم ..... حواسم به تقویم هست .... روزها رو میشمرم ..... میخوای منم بهت یادآوری کنم؟ هه هه هه هه هه .....!!!


...س....دل....
ساعت14:00---24 آذر 1393

خوب بودم.....
حاضر بودم جونمو هم بدم و تا جان دادن هم رفتم ولی خدا نخواست.........
اما خیلی سوزوند.......
سخته خیلی سخته..........
....
هیییییییی.........
پاسخ:اولا سلام .... دوما خداروشکر که من همه چیو به خود خدا سپردم و خودش همه چیو درست کرد ..... و ممنونم ازش که خودش داره یه سری چیزها رو از تو ذهنم کمرنگ میکنه ..... فقط خدا میدونه همه چیو... که چی به چیه.... فقط خدا ..... یاحق



حسینی
ساعت8:23---24 آذر 1393
مثل بادبادک باش...

با اینکه میدونه زندگیش به نخی بنده ،
بازم تو آسمون می رقصه و می خنده ...!!!
همیشه بخند و نگران نباش و خوب باش
بدون که نخ زندگیت دست خداست...

پاسخ:واقعا عالی بود مثل همیشه .... با خدا باش و پادشاهی کن ....


دوستی که فقط 20روز ازت کوچیکتره.
ساعت17:08---23 آذر 1393
خوبی رو باید از تو یاد گرفت .دوست دارم بهترین دوستم . بابت تموم خوبیهات مرسی.قدر خوبیهاتو بدون عزیزم.
پاسخ:سلام .... چی میگی تو....؟؟؟؟ هعییییی خوبی کجا بود .... میدونی که منم دوست دارم و همیشه بیادتم .... قربانت...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ یک شنبه 23 آذر 1393برچسب:, ] [ 12:51 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق