یه پیشنهاد .... هم اندیش شو ....
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 سلام دوستان .... من امروز یه پیشنهاد درست و حسابی براتون دارم .... با توجه به وضعیت فرهنگ کشورمون بهتون پیشنهاد میکنم که پیام نمای شبکه ی 4 صفحه ی 370 رو دنبال کنید که به منظور بالا بردن فرهنگ ایجاد شده .... هم اندیشان حرف نداره .... من چند سالیه که دنبال میکنم این باشگاه رو و خدا رو شکر تاثیر مثبتی روم داشته و مطمئنا روی تک تک شما خوبان هم این اثر رو میذاره .... هر سری یه عقلی داره و اگه از افکار و اعتقادات همدیگه استفاده کنیم مطمئنا بهترین نتیجه رو در زندگیمون میگیریم ....

منتظرتونیم ....

مسئول باشگاه هم اندیشان هم امیده .... ما بهش میگیم امید ....

 هم اندیشان اعضای زیادی داره که از سراسر کشور هستند و با اعتقادات و عقاید مختلف که هدفشون یکیه :راهی برای زندگی بهتر .... و فرهنگی شناخته شده.....  هم اندیشان کارهای فرهنگی زیادی انجام داده که بسیار متشکرم از آقای بیدگلیان وهم کارانشون مسئولان مربوطه ....

و از شما میخوام که یه بار هم که شده حداقلش بودن در جمع هم اندیشان رو تجربه کنید ...

هم اندیشان راهکارهای زیادی برای هر زندگی ای داره ....

 

 


این هم از همایش های خانواده ی بزرگ هم اندیشانه ....

به امید روزی که هر ایرانی یه هم اندیش باشه ....

منتظرتونیم در پیام نمای شبکه ی 4 صفحه ی 370

آرزوی ما موفقیت و زندگی خوب و خوشبختی برای شماست ....


یاحق

 



نظرات شما عزیزان:

عسل
ساعت22:13---6 آذر 1393
منم از سال91 عوض باشگاهم. خیییلیم دوسش دارم.دلم واسه پیام نامرد تنگ شده
پاسخ:من یادم میاد وقتیکه عضو شده بودم به سن قانونی باشگاه نرسیده بودم .... الآن من جزو پیشکسوتای باشگام!!! پیام هم روحش همیشه با ماست!!! ممنونم ازتون


ابجی
ساعت15:04---6 آذر 1393
سلام ابجی جونم....باشگاه هم اندیشان خیلی خوبه حرف نداره......البته بگما حرفهای افتابگردون هم شبکه ی دو یلی قشنگه......توصیه میکنم هم تو هم همه ی کسانی که این نظر رو میخونن طرفدار پروپاقرص افتابگردون شن.....به امید دیدار
پاسخ:سلام .... منم سن تو بودم آفتابگردونو میخوندم ولی خیلی بچگونست .... واسه تو خوبه .... الکی به همه آدرس آفتابگردونو نده .... خوشم نمیاد .... ولی هم اندیشان اصلا یه خانوادست برای خودش ..... خوشبحالم که هم اندیشم!!!!!!


بی پلاک
ساعت20:14---5 آذر 1393
جالبه تا حالا نمیدونستم
پاسخ:خیلی جالبه .... خیلی .... امیدوارم شیرینی لبخند خدا رو با هم اندیشان احساس کنید....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 5 آذر 1393برچسب:, ] [ 16:58 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق