وبه راستی که خدا چقدر نزدیک است...
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





گفتم: چقدر احساس تنهایی میکنم

گفت :من که نزدیکم بقره/186

گفتم:تو همیشه نزدیکی،من دورم کاش میشد به تو نزدیک بشوم.

گفت:هر صبح و عصر،پروردگارت رو پیش خودت،با خوف و تضرع و با صدای آهسته یاد کن  اعراف/205

گفتم: این هم توفیق میخواهد.

گفت:دوست ندارید خدا شما را ببخشد؟  نور/22

گفتم:معلومه که دوست دارم منو ببخشی!

گفت:پس ازخدا بخواهید شمارا ببخشد وبعد توبه کنید هود/90

گفتم:با این همه گناه آخه چیکار میتونم بکنم؟

گفت:مگر نمیدانید خداست که توبه را از بنده هایش قبول میکند؟  توبه/104

گفتم:دیگر روی توبه ندارم.

گفت:خدا عزیزو داناست،اوآمرزنده ی گناهان و پذیرنده ی توبه است غافر/3

گفتم:با این همه گناه ، برای کدام گناهم توبه کنم؟

گفت:خدا همه ی گناهان را می بخشد.  زمر/53

گفتم:یعنی اگر باز هم بیام ،باز هم منو می بخشی؟

گفت:به جز خدا کیست که گناهان را ببخشد؟  آل عمران/135

گفتم:نمی دونم چرا همیشه در مقابل این کلامت کم میارم! آتشم میزند، ذوبم میکند،عاشق میشوم و توبه میکنم....!

گفت:(این را بدان که) خدا هم توبه کننده ها و هم آنهایی را که پاک هستند را دوست دارد. بقره/222


نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت16:24---16 دی 1391
سلام خیلی جالب بود،خوشم میاد هر روز مطالب جدید میزاری

خیلی وبلاگت قشنگه،به کارت ادامه بده

موفق و پیروز باشید...
پاسخ:سلام،مرسی لطف دارین حتما...شما هم همینطور


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ شنبه 16 دی 1391برچسب:, ] [ 16:12 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق