سلام زندگی ....!!!!
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 زندگی صحنه ی یکتای هنرمندی ماست ....

هرکسی نغمه ی خود خواند و از صحنه رود ....

صحنه پیوسته به جاست .....

خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد ....

 

زندگـــی زیبـاســـت چشمـی بـاز کـن

زندگی زیباست .... آنچه نا زیباست از تدبیر ماست ....

سهراب هم زیبا گفت: 

زندگی، راز بزرگی است که در ما جاریست
زندگی فاصله آمدن و رفتن ماست

.

.

.

زندگی شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم
زندگی زمزمه پاک حیات ست، میان دو سکوت
زندگی، خاطره آمدن و رفتن ماست
لحظه آمدن و رفتن ما، تنهایی ست
من دلم می خواهد
قدر این خاطره را دریابیم.

زندگی زیباست ....

 

 

قدر لحظه لحظه ی زندگیمونو بدونیم ....

در پناه حق باشید

 



نظرات شما عزیزان:

anika
ساعت13:48---21 تير 1394
وبلاگ بسیار زیبایی داری

چشم انتظار
ساعت17:06---5 آذر 1393
سلام
ممنونم بخاطرمطالب خوبت..
موفق و موید باشی
یاحق


حسینی
ساعت12:07---3 آذر 1393
خنده به هر لب که عیان می شود
گر بود پیر،جوان می شود
خنده کند دور زتن درد را
خنده کند سرخ،رخ زرد را
فایده خنده بودن بــــــــی شمـــــار
زان بشوی شاد در این روزگار
ترک غم رفته و آینده کن
خنده کن و خنده کن و خنده کن
پاسخ:.... به به .... به به .....


آبجی
ساعت16:52---30 آبان 1393
سلام ابجی جونم ....خوبی ....منم خوبم....اخه چی بگم....تو حرف نداری ....ولی خداییش دیگه داره باورم میشه وبت از همه وبها قشنگ تره......توهم از همه بهتری...... البته نمیشه گفت عبی ندداری همه ی ماادمها دارای عیوبی هستیم....ولی تو یه چیز دیگه ای.....فدات بشم ....عچقم...
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم
یاحق
پاسخ:سلاااااااااااااام .... خوبم خداروشکر ....... چرا بیخود ازم تعریف میکنی .... من حرف ندارم؟ یه عالمه حرف دارم که برات بزنم ..... انقدر ذوق دارم که دیگه نگو ..... چه روز باحالی بود امروز برام .... در جریانی که؟؟؟؟ توهم برام با همه فرق میکنی ..... دوست دارم .... فدات


montazre
ساعت16:27---30 آبان 1393
زندگی باور هیمن لحظه است...اگر دریابیم!

لحظه لحظه زندگی مان که با یاد خدا باشد... زندگی زندگی است!
پاسخ:واقعا این جمله ی دومتون زیبا بود و تامل برانگیز .... ذکر و یاد خدا راهکار همه ی مشکاته .... ممنونم ...


بی پلاک
ساعت13:29---30 آبان 1393
روزی ک تو آمدی ب دنیا عریان/ جمعی ب تو خندان و تو بودی گریان/ کاری کن ای دوست ک وقت رفتن/ جمعی ب تو گریان و تو باشی خندان
پاسخ:این شعر هم واقعا جالب بود .... ان شاءالله ....


بروسلی
ساعت15:45---29 آبان 1393
سلام....راست میگی.....شهادت زیبا تره اما ما هم باید زیبا باشیم تا شهادت به طرف ما بییاد...حق یارت.
پاسخ:سلام برادر بروس!! داشتم امروز به زندگی و مرگ فکر میکردم .... به یه نکته ای رسیدم هممون زندگی میکنیم و آخرش میمیریم ولی چیزی که مهمه چجوری زندگی کردن و چجوری مردنه .... اللهم اجعل محیای محیا محمد و آل محمد و مماتی ممات محمد و آل محمد .... یاحق برادر


حسینی
ساعت12:02---29 آبان 1393
زندگی درست مثل نقاشی کردن است؛
خطوط را با امید بکشید
اشتباهات را با آرامش پاک کنید
قلم مو را در صبر غوطه ور کنید
و با عشق رنگ بزنید
آفرین عزیزم به زندگی سلام کن؛ چیه تو پست قبلیت همه رو ناراحت کردی!؟! براب ما هم دعا کن
پاسخ:زندگی قشنگه .... مثل یه لبخند .... میدونم که ناراحت کردم یه سریها رو ... عذر میخوام واقعا ... مرگ چیزیه که باید به فکرش بود .... دنیا مزرعه ی آخرته ... اگه بیاد مرگ باشیم زندگیمون قشنگتر میشه .... هدفم از گذاشتن اون پست همین بود .... ما از یه ثانیه ی بعد هم حتی خبر نداریم .... فقط خداست که همه چیو میدونه .... با اینهمه بازهم گناه میکنیم .... نمیدونم چرا .... امیدوارم هممون طوری زندگی کنیم که با لبخند به دعوت حق لبیک بگیم .... من که محتاج دعای شما بزرگواران هستم ....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 29 آبان 1393برچسب:, ] [ 11:23 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق