آمار منم یه روز میرم ....
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 
یک روز می رسد...


یک ملافه سفید پایان می دهد...

به من...

به شیطنت هایم...

به بازیگوشی هایم...

به خنده های بلندم...

روزی که همه با دیدن عکسم

بغض می کنند و می گویند:

دیوانه دلمان برای مسخره بازی هایت تنگ شده.....

 

مراقب خوبیهامون باشیم - یاحق



نظرات شما عزیزان:

بابا یادگار
ساعت9:43---29 آبان 1393
امروز را فدای دیروز و فردا نکنیم ،
شادی ها و کامیابی هایمان را در اثر غفلت ،
با افسوس های غم انگیز عوض نکنیم ،
ضعیف ترین نور بر سیاه ترین تاریکی پیروز است.
هر آنچه داریم برای ادامه زندگی شیرینمان کافیست .
پس با اندیشیدن به نداشته هایمان ، زندگی شیرینمان را تلخ نکنیم .
زندگیتان همیشه پُر نور و شاد باد .
برقرار باشید و پایدار
پاسخ:یه جمله ی جالبی بود تو ذهنم که الآن خوب یادم نیس ولی اینو میرسوند که آدمای دیوانه و خنگ به گذشته و آیندشون فکر میکنن و آدمای عاقلند که در حال زندگی میکنند .... .... بابا ما چیکار کنیم که از شیرینی زیاد زندگی دیابت گرفتیم!!! شاد باشید - یاحق


آبجی
ساعت13:51---28 آبان 1393

دیوووووونه شدی این چه مطلبیه خدا نکنه من بی تو چیکار کنم تو اصلا به فکر من نیستی........دیوووونه دیووووونه ....میدونم مرگ حقه ولی تو حق نداری انقدر زود به این چیزافکر کنی....خفت میکنم یه بار دیگه از این متنا بذاری فقط میخواستم بدونی بدون تو من هیچی نیستم.....وقتی این مطلبو خوندم تموم تنمو لرزید.....به این میگن رفاقت نه؟هعیییییی......
موفق باشی عزیزم....یاحق
پاسخ:سلام .... چه خبرته؟؟؟؟؟؟؟ دیوونه که هستم ولی خب باید قبول کنیم مرگ رو .... مومن باید در لحظه لحظه ی زندگیش بیاد مرگ باشه .... تو الآن به فکر منی یا خودت؟ تا هر وقت خدا صلاح بدونه رو زمینش راه میریم و زندگی میکنیم .... اگه هم صلاح نبینه که باید دعوت حق رو لبیک گفت .... حالا تو انقد جدی نگیر ... حالا حالاها که نمیرم .... من صدتا جون دارم خودتو ناراحت نکن آبجی جون ... به تو هم میگن آبجی؟ نباید خبری ازم بگیری ؟ .... امشب میبینمت ........ یاحق



حسینی
ساعت19:03---25 آبان 1393
سلام، خدانکنه!! خیلی زوده به این چیزا فکر کنی، درسته مرگ حقه ولی منبع انرژی مثبت باش...
زندگی شیرین است مثل شیرینی یک روز قشنگ...
زندگی رویایی است مثل رویای یک کودک ناز...
شاد باش عزیزم
پاسخ:سلام ... باید همواره به یاد مرگ بود... این شتریه که در هر خونه ای میخوابه ... هرچی خدا بخواد همونه .... بعله ... زندگی شیرینه .... زندگی صحنه ی یکتای هنرمندی ماست ..... موفق باشید دوست عزیز.....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ یک شنبه 25 آبان 1393برچسب:من میرم ,,,,,, ] [ 16:10 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق