مرتضی پاشایی رفت ....
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تازه سی سالت شده بود .... چقدر زود رفتی ... 

 

 75604 از باران کوثری و لیلا اوتادی تا فرهاد مجیدی و مهدی یراحی ؛ هنرمندان و ورزشکارانی که مرگ مرتضی پاشایی را تسلیت گفتند + عکس

مرتضی پاشایی خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان پس از مدت‌ها مبارزه با بیماری مهلک سرطان صبح دیروز جمعه ۲۳ آبان درگذشت.

 

دکتر «حسن توکلی» پزشک معالج این خواننده گفت: «مرتضی مبارزه سختی را با بیماری‌اش داشت و در حالی که از زمان تشخیص بیماری ما فقط سه ماه پیش بینی ادامه حیات را برای وی کرده بودیم، مرتضی چیزی حدود ۱۱ ماه جنگید و تا لحظه آخر هم کوتاه نیامد. تیم پزشکی این هنرمند ‌‌نهایت تلاش خود را در مراحل مختلف درمانی این هنرمند انجام داد و در مقاطع مختلف با پرتو درمانی و شیمی درمانی سعی در مهار سرطان داشت ولی متاسفانه اوضاع جوری مساعد نشد و سرطان به تمام بدن پاشایی سرایت کرده بود.

ded اشک های علی دایی در عیادت مرتضی پاشایی

مراسم تشییع وی یک شنبه ۲۵ آبان ماه از مقابل تالار وحدت به سمت قطعه ی هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار می شود .
 

تو رفتی ولی این آهنگای آرومت هنوز تو ذهن من و امثال من هست ....

دیگه توی دنیا به چی اعتباره ....

تو دلم کی به جز تو نشست ....

دلی که بی تو باشه دل نمیشه ...

نگران منی که نگیره دلم ... واسه دیدن تو داره میره دلم ....

مگه میشه باشی و تنها بمونم ...........

بغضم گرفته وقتشه ببارم ....چه بی هوا هوای گریه دارم ....

دلم دیگه دل تنگیاش بی شماره .... هنوزم به جز تو کسیو نداره ....

من اونیم که سایه هم نداشت ....

 

من اونیم که گریه میکنه ... همون که بغضو ول نمیکنه ....

روحت شاد ....

 

 



نظرات شما عزیزان:

ارشیا
ساعت22:31---27 آبان 1393
خدایش بیامرزش
برا شادی روحش صلوات
پاسخ:آهنگاش دیوونه میکنه آدمو .... اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم ..... ممنون داداش ....


montazre
ساعت16:09---25 آبان 1393
خدا رحمتش کنه...
روحش شاد..یادش گرامی
پاسخ:خدا بیامرزتش....


مامان امیرعلی
ساعت11:36---25 آبان 1393
سلام.خوبی.چقدر وبلاگت به روزه.خدا بیامرزه.جوان بود.
پاسخ:سلام ... خوبم خداروشکر ... شما که به روز نمیکنید ما نباید سنگرو خالی کنیم گرچند میانترمها شروع شد ..... خدا رحمتش کنه ...


دوستی که فقط 20روز ازت کوچیکتره.
ساعت12:59---24 آبان 1393
از خداوند براش امرزش طلب میکنم و برا خانوادش صبر.
پاسخ:سلام دوست خوبم .... ان شاالله خدا بیامرزتش .... ممنونم ازت...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ شنبه 24 آبان 1393برچسب:, ] [ 11:2 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق