آمار حواست به کارهات باشه
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 این عکس رو از تو یه سایتی دیدم ... خیلی خوشم اومد ...

506.jpg

 یخورده به فکر باش .... آخه این چه زیبایی داره؟

 

یکی از همین روزا من و تو .... باحجاب و بی حجاب .... تو قبر قرار میگیریم ... و چه زیباست..... تو قبر هممون باحجاب میشیم ....

 و چقدر سخته وقتی بخوایم جواب تک تک کارهامونو بدیم ....

اینجا میشه همه رو پیچوند ولی اونجا نمیشه خدا رو بپیچونیم .... چون حتی زبونمون هم علیه ما شهادت میده ....

حواست به کارهات باشه ....

خواهرم اگه اینجا با آرایشت... با رفتار و ناز و عشوت دل جوونی رو بلرزونی .... خدا یه جایی زندگیتو میلرزونه ....

 

و واقعا حجاب برای همه زیباست .... خیلی زیبا ....

 

 حواسمون به کارهامون باشه تا دل امام زمونمون ازمون نشکنه...

یاعلی



نظرات شما عزیزان:

ابجی
ساعت16:22---16 آبان 1393

سلام ابجی جووووووونم.......خوبی عچقم؟چه خبرا ؟عجب مطلبی بودااااااا.......خدا انشالله همه ی ما رو به راه راست هدایت کنه .....الهی امین.......روز به روز داره وبت قشنگ تر میشه ازهمه قشنگ تر شده عین خودت ماه شده......(مثل خودم ماه شده)..... موفق باشی -یاحق
پاسخ:سلاااااااااااام آبجی کوچیکه ی خودم .... خوبم گلم .... دیروز دیدمتا ....ولی بازم دلم هواتو کرده .... ان شاءالله که راه راست رو ببینیم ....

ابراه .... انقدر تعریف نکن ....چه مطمئن حرف میزنی ... مثل تو ماه شده؟ .....

فدای تو - یاحق



sms
ساعت15:30---16 آبان 1393

حرف قشنگی زدی.
ولی فقط حجاب یکی از این کارهایی است که باید انجام بدیم.
موفق باشی یاحق
پاسخ:ممنونم .... همین یه کارو خیلیهامون توش موندیم .... وای به حال خیلی از کارهای دیگه.... کارهای دیگه سخت تره ... دوباره باید یه سریها یاد بگیرن که محرم و نامحرم چه کسانی هستند .... 

هییییییی خدا -ممنونم - یاحق



بی پلاک
ساعت20:28---15 آبان 1393

یک زمانی عشق خاکی داشتیم / دور هر گردن پلاکی داشتیم/فکر صاف هر جوان بیمار شد / جای قرآن دستشان گیتار شد/ شهر انبوه از عروسکها شده / قلب در باران موشک ها شده/ دختران را بی حجابی ننگ بود / رنگ چادر بهتر از هر رنگ بود

پاسخ:شعر زیباییه .... این چادر که من و امثال من میزاریم رو سرمون خیلی ارزش داره و خیلیها مسخرش میکنن ... بعضی وقتا وقتی یه سریها رو می بینم که چادرو اینطور مسخره ی خودشون قرار میدن اشکم درمیاد.... نمیفهمن که چادر من قدر مطلق من است .... و حجاب زیبایی من ....



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 15 آبان 1393برچسب:, ] [ 16:11 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق