داستان زندگی بعضی از پسرهای مجرد
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





و فریاد زدند که : ای غرب ناقص ! بدبخت ! بی مسئولیت ! پاشو برو زن بگیر !

رفتم خواستگاری ؛  دختر پرسید : مدرک تحصیلی ات چیه ؟

گفتم : دیپلم تمام !

گفت : بی سواد ! پاشو برو دانشگاه .

رفتم چهار سال دانشگاه لیسانس گرفتم برگشتم رفتم خواستگاری

پدر دختر پرسید ،  خدمت رفتی ؟

گفتم : هنوز نه

گفت : مرد نشدی ! پاشو برو سربازی !

رفتم دو سال خدمت سربازی رو انجام دادم برگشتم ،  رفتم خواستگاری

مادر دختر پرسید : شغلت چیه ؟

گفتم : فعلا کار گیر نیاوردم .

گفت : بی کار ! بی عار ! پاشو برو سرکار .

رفتم کار پیدا کنم ؛ گفتند : سابقه کار می خواهیم رفتم سابقه کار جور کنم ؛ گفتند باید کار کرده باشی

تا سابقه کار بدیم .

                   دوباره رفتم کار کنم ؛ گفتند باید سابقه کار داشته باشی تا کار بدیم .

برگشتم ٫ رفتم خواستگاری گفتم  : رفتم کار کنم گفتند سابقه کار ٫ رفتم سابقه کار جور کنم گفتند باید کار کرده باشی

گفتند:برو جایی که سابقه کار نخواهند

رفتم جایی که سابقه کار نخواستند گفتند:باید متاهل باشی!

برگشتم رفتم خواستگاری،گفتم:رفتم جایی که سابقه کار نخواستند گفتند باید متاهل باشی.

گفتند:باید کار داشته باشی تا بگذاریم متاهل شوی.

رفتم گفتم:باید کار داشته باشم تا بتوانم متاهل شوم.

گفتند:باید متاهل باشی تا به تو کار بدهیم!

 

برگشتم رفتم نیم کیلو تخمه خریدم دوباره دراز کشیدم جلوی تلویزیون و فوتبال نگاه کردم...!!!


نظرات شما عزیزان:

آشنای غریب
ساعت20:41---10 بهمن 1391
آدرس وبلاگمو گذاشتم برین یه سر بزنین درسته به قشنگی و پر محتوایی وبلاگ شما نمیشه اما ....
پاسخ:سلام آقای قلی پور! بابا چه وبلاگ زیبایی دارین شما! بهتون سر میزنم یاحق


آشنای غریب
ساعت16:55---9 بهمن 1391
راستی یه سر نخ هم میدم :

یکی ازدوستای داداشت هستم
پاسخ:سلام مرسی که همیشه بهم سر میزنید،برام مهم نیست که بشناسمتون همین که بهم سر میزنین ممنونم البته اگه معرفی کنید بهتره،دوست ندارم حدس بزنم که کی هستید آخه داداشم خیلی دوست داره درهر حال ازتون ممنونم موفق باشید یاحق


آشنای غریب
ساعت7:43---8 بهمن 1391
آی چقدر خوبه آدم یه خواهر داشته باشه ....


پاسخ: سلام ، مرسی از اینکه به وبم سر میزنید، خواهر خوب بدرد همین جاها میخوره دیگه یا حق


آشنای غریب
ساعت17:30---7 بهمن 1391
چرا اتفاقا امروز بیمارستان بودم میدیدم هی دختر غش و ضعف کرده میارن!!!!
پاسخ:سلام پس خوبه که خودت با چشای خودت دیدی! آخی بیچاره داداشم چطوری باید این همه دختر رو قانع کنه....!


آشنای غریب
ساعت11:06---7 بهمن 1391
خدا وکیلی راست گفتی


البته این مجرد قصه شما فکر کنم داداش شماست};-
پاسخ:سلام،مرسی که به وبم سر زدین و نظر گذاشتین. داداش من بدون هیچ اشاره ای اونقدر جذبه داره که دخترا پشتش میدون و دم در خونمون صف میکشن،باور نمیکنی بیا دم در خونمونو ببین بعد قضاوت کن...!!


مهساجوووووون
ساعت20:28---26 دی 1391
سلام دوست خوبم وبلاگت خیلی قشنگه



بهت سر میزنم



یاحق
پاسخ:سلام عزیزم.... مرسی که بهم سر میزنی موفق و سربلند باشی


mamad
ساعت16:13---2 دی 1391
nokaretam

azizam
پاسخ:سلام نشناختم؟ ببخشید منو آرمیتا صداکنید راحت ترم تا بگید عزیزم!


ساعت16:20---25 آذر 1391
سلام خیلی جالب بود
پاسخ:سلام مرسی،قابلی نداشت


ساعت13:26---15 آذر 1391

az inke be man sar zadi manonam webet kheili ghshange ghalebe manam ta 4 5 roz pish hamin bod )
linke dar webloge man sabt shod toam age khasti mano link kon
movafagh bashi va eltemase doa

پاسخ:سلام قابلی نداشت،مرسی از لطفتون،حتما...

شما هم پیروز و موفق باشید

یاحق



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ سه شنبه 14 آذر 1391برچسب:, ] [ 15:56 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق