آقا شرمنده ام.....
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





  

سلام آقای خوبم ..... دلم گرفت .... و پر کشید به سمت جمکران ..... روسیاهم و گناهکار ..... ولی ......

 منو ببخش که خیلی وقتا یادم میره وجودتو .... نگاهتو .....

یادم میره که یکی منتظر ماست .....

یکی نگاهش به اعمال ماست .....

 یکی ظهورش به اعمال ما بستگی داره .....

 یکی داره میبینه و گریه میکنه ....

یکی چشاش از گریه کوچیک شده .....

 

 یکی که خیلی امید داره به ما شیعه ها ..... مسلمونا .....

 امام زمان عج٬ بزرگترین گروه٬ بزرگترین گروه ایرانی٬ بهترین و جدیدترین کارت پستال٬ بهترین و جدیدترین کارت پستال ها٬ بهترین و جدیدترین کارت پستال های امام زمان٬ بهترین کارت پستال ها٬ بهترین کارت پستال های امام زمان٬ بهترین کارت پستال های مذهبی٬ جدیدترین کارت پستال های امام زمان٬ جدیدترین کارت پستال های مذهبی٬ جدیدترین کارت پستال های نیمه شعبان٬ جذابترین گروه ایرانی٬ جذابترین گروه یاهو٬ دانلود والپیپر نیمه شعبان٬ دانلود کارت پستال٬ دانلود کارت پستال امام زمان٬ دانلود کارت پستال نیمه شعبان٬ سایت والپیپر٬ سایت کارت پستال٬ سایت گروه گل یاس٬ سری جدید و قشنگ کارت پستال های امام زمان٬ سری جدید کارت پستال نیمه شعبان٬ سری جدید کارت پستال ها برای امام زمان٬ طرح های زیبا برای نیمه شعبان٬

 

ببخش که یادم میره قولمو ..... قولی که 23 خرداد بهت دادم .... باهات پیمان بستم ولی باز هم پیمان شکستم ......

 

همه چی رو خراب کردم .... و باید از نو شروع کنم ..... هر چیزی راه و رسم خودشو داره ولی راهی که رفتم درست ترین نبود ..... همه چی رو از دست دادم ولی دوباره باید خودمو به همه ثابت کنم .....

 امام زمان عج٬ بزرگترین گروه٬ بزرگترین گروه ایرانی٬ بهترین و جدیدترین کارت پستال٬ بهترین و جدیدترین کارت پستال ها٬ بهترین و جدیدترین کارت پستال های امام زمان٬ بهترین کارت پستال ها٬ بهترین کارت پستال های امام زمان٬ بهترین کارت پستال های مذهبی٬ جدیدترین کارت پستال های امام زمان٬ جدیدترین کارت پستال های مذهبی٬ جدیدترین کارت پستال های نیمه شعبان٬ جذابترین گروه ایرانی٬ جذابترین گروه یاهو٬ دانلود والپیپر نیمه شعبان٬ دانلود کارت پستال٬ دانلود کارت پستال امام زمان٬ دانلود کارت پستال نیمه شعبان٬ سایت والپیپر٬ سایت کارت پستال٬ سایت گروه گل یاس٬ سری جدید و قشنگ کارت پستال های امام زمان٬ سری جدید کارت پستال نیمه شعبان٬ سری جدید کارت پستال ها برای امام زمان٬ طرح های زیبا برای نیمه شعبان٬

 

آقاجان ..... خیلی بد کردم ..... من لیاقت اسم منتظر رو ندارم ..... هر وقت که به یاد غریبی و مظلومیتت میفتم دلم میگیره .... آخه من که کاری نکردم واسه اومدنت ..... حتی نتونستم گناهامو کم کنم تا تو ، آقای خوب من ، کمتر گریه کنی ..... فکر میکنم حق داری که منو نبخشی .....

منی که یادت هر از گاهی از ذهن داغونم رد میشه ....

منی که چیزی نمیدونم ازت.....

منی که تا دلم میگیره به یاد آرزوهای دنیویم میفتم ....

منی که به گرفتن تبلت تو دستم افتخار میکنم .....

منی که ارزشم رو به داشتن موبایل با کلاس میدونم .....

منی که زندگیمو به خاطر چشم و هم چشمی و حرف مردم خراب کردم ....

منی که مردم شدن خدای من .....

 

با اینهمه گناه و اشتباه ..... واقعا هنوز هم میدونم دوسم داری..... برای بخشیدن گناهام پیش خدا گریه میکنی ..... و تو بدترین شرایط دستمو میگیری ..... و منو به حال خودم رها نمیکنی .....

تصاویر ولادت امام زمان (عج) و نیمه شعبان - گروه گل یاس

آقاجان شرمندتم ...... خدا جونم دوست دارم.......

یاحق

 

آرمیتا – مدیر وبلاگ منتظران ظهور

 



نظرات شما عزیزان:

ایرانمنش
ساعت11:01---21 شهريور 1393
سلام آرمیتا جان .ممنون از مطالب زیبات.
یا فارس الحجاز ادرکنی یا صاحب الزمان ادرکنی و لا تهلکنی
نویستده قدم در وادی عشق با نجوایی آسمانی
پاسخ:سلام ........ ممنونم .........یاحق


sms
ساعت14:10---18 شهريور 1393
طلوع نزدیک است اگر بخواهیم
ظهور تو زیباتر از ظهور همه‌ی زیبایی‌هاست
چشم به راه زیباترین بهاریم
خدایا انتظار چقدر دیر می‌گذرد
با صد نگاه خسته، صدا می‌زنیم تو را
بیایید همه منتظر آمدنش شویم
پاسخ:...... متن زیبایی بود ..... ولی حرف زیاده ..... یاحق


عاشق گمنامي
ساعت13:19---18 شهريور 1393
او منتظر ماست كه ما برگرديم/ ماييم كه در غبيت كبري مانديم
پاسخ: واقعا .........


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ سه شنبه 18 شهريور 1393برچسب:آقا,اشتباه,خدا,ببخش, ] [ 10:22 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق