کمی هم سیاسی......
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 محمدصادق کوشکی عضو هیأت علمی دانشگاه تهران در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس درباره تحریم‌های اعمال شده علیه ایران پس از توافقنامه ژنو، گفت: در طول چند ماه پس از توافقنامه ژنو شاهد اضافه‌ شدن تعدادی شخصیت و چهره‌ سیاسی و مسئول ایرانی به لیست تحریم‌های اعمالی بودیم و آمریکایی‌ها هم به اشکال مختلف بیان کردند که تحریم‌های ایران را نه تنها کاهش نداده‌ و نه تنها چیزی از آن کم نشده، بلکه این تحریم‌ها مستحکم‌تر شده است.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: طبق توافقنامه ژنو باید تحریم‌های ورود قطعات هواپیماهای مسافربری لغو می‌شد که این امر اصلا عملی نشده و شاهد بودیم که تحریم‌های ایران اضافه و اضافه‌تر شده است.بر خلاف مفاد توافقنامه ژنو و پس از آن، افراد و برخی از مسئولان ایرانی به لیست تحریم‌های غرب علیه جمهوری اسلامی ایران اضافه شدند و تحریم‌هایی که قرار بود طبق متن توافقنامه و با تعهد طرف غربی به طور موقت کاهش پیدا کند، اصلا عملی نشد که مصداق آن عدم ورود قطعات هواپیمای مسافربری بود.

وی افزود: قبل از توافقنامه ژنو قرار بود که 8 میلیارد دلار از پول‌های بلوکه شده ایران در بانک‌های خارجی به تهران تحویل داده شود، ولی عملاً تنها 4.2 میلیارد دلار به حساب ایران در داخل کشور واریز شد که در این زمینه انتقاد به دولت یازدهم و طرف‌های غربی وارد است.

کوشکی در پایان خاطرنشان کرد: اگر به همه اقدامات غربی‌ها در قبال ایران پس از توافقنامه ژنو نگاه کنیم متوجه می‌شویم که تحریم‌ها نه تنها کم نشده و  دیوار تحریم‌ها ترک برنداشته، بلکه تحریم‌ها محکم‌تر و لیست آن مستحکم‌تر شده است.

 

و رهبر......

 

.....

ممنونم - یاحق



نظرات شما عزیزان:

srt
ساعت23:11---19 شهريور 1393
خیلی از مردم دارن با یارانه ای که آقای احمدی نژاد برای مردم تعیین کرده زندگی میکنن و نمیشه کلا گفت آقای احمدی نژاد همه چیو خراب کرد !!!!!!!
خدایا عاقبت مارو به خیر کن
پاسخ:نمیدونم کجای این حرف خنده داره ..... خب آقای احمدی نژاد خیلی از کارهاش مفید بوده.... و اگه یه سری به نیازمندان بزنید می بینید همش دارن آقای احمدی نژاد رو دعا میکنن که اگه یارانه نبود...... خودم خیلی از زندگیها رو دیدم که فقط درآمدش یارانه است ..... البته من منکر این نیستم که عملکرد آقای احمدی نژاد آنچنان خوب نبود ..... ولی نمیشه تمام خوبیهاشو فراموش کرد..... ممنونم یاحق


حرف دل جامعه
ساعت14:37---18 شهريور 1393
من نه از کسی تعریف کردم نه گفتم اقای روحانی بد عمل کردند یا هر چیز دیگه.
ولی من به عنوان یک ایرانی به دولت مردان فعلی تذکرمیدم که از رهبری روی برنگردانند و در تمام عرصه ها به حرف ایشان گوش بدهند.
چرا که آقای احمدی نژاد به حرف آقا در مئرد ارتباط با آقای مشایی گوش ندادند و ضررش را هم دیدند.از اون موقع به بعد بود که مردم با او بد شدند.
من هم امید وارم این دولت کشور را آباد کند..برایشان هم دعا میکنم.
ولی اگر به حرف رهبر گوش ندهند ممکن است به سرنوشت آقای احمدی نژاد دچار شود.
وگر نه من نه اصول گرا هستم نه اصلاح طلب.
من خامنه ایسم هستم.
التماس دعا
پاسخ:سلام ..... امیدوارم که دولتمردان به حرفهای گوهربار رهبر عزیزمون گوش کنن ..... خیلیها تذکر دادند ولی کو گوش شنوا؟؟؟؟ ..... آقای احمدی نژاد هم بزرگترین اشتباهشون همین بود..... ما باید مطیع امر رهبر عزیزمون باشیم ...... لبیک یا خامنه ای .......... یاحق


ابجی
ساعت19:24---15 شهريور 1393
به به ابجی ما هم وارد عرصه ی سیاسی شد ......خوبه ادم یه کم از سیاست تو وبش بزاره ولی نه اینکه کلا سیاسی باشه.......وبت عالیه از همه بهتره حرف نداره معرکه است.......کف کردی....
پاسخ:سلام...... آره دیگه ..... آره منم دوست ندارم زیاد سیاسی بشم ولی مسائل روز رو باید دونست و نمیشه کلا سیاست رو کنار گذاشت..... خیلی کف کردم ...... ممنون آبجی گل خودم ...... فداااااااااا...... یاحق


حرف دل جامعه
ساعت10:08---13 شهريور 1393
سلام.وبلاگ قشنگی دارید.از زحمات شما متشکرم.

دولت آقای روحانی فکر کرده که اگه حتی تحریم ها به طور کامل برداشته بشه مشکلات اقتصادی کشور حل میشه.

در صورتی که این یکی از مشکلاتی است که آقای زاکانی نماینده ی مردم تهران در مجلس به دولت ایشان گرفته اند.

بله.قسمتی از مشکلات اقتصادی کشور مربوط به تحریم هاست ولی مکلات ما ریشه در داخل کشور هم دارد.مثلا یکیشون مهندسین دلالی هستند که دولت جای اینکه بیاد ایناراجمع کنه فقط میره مذاکره میکنه.

مذاکراتشونم همش درجا میزنند.

بازم به دکتر جلیلی.

ان شا الله مسوولین گوش به حرف رهبری بدهند تا سرانجامشون نشه آقای دکتر احمدی نژادکه با مشایی میتابید.

التماس دعا
پاسخ:سلام .... ممنونم ..... من زیاد نمیخواستم سیاسی کنم وبمو چون خودم زیاد سیاسی بودنم رو دوست ندارم ....... من نمیخوام بد بگم و یا از طرفی از کسی تعریف کنم..... باید امیدوار بود ..... تازه یه سال از عمر دولت گذشته و ان شاالله که در 3 سال آینده عملکرد خوبی رو از دولت تدبیر و امید ببینیم و ان شاالله دولتمردان ما کمی هم به حرف رهبر گوش کنن و دل بدن و یه گوش در و یکی دیگه دروازه نباشه ..... دولت آقای احمدی نژاد هم خوبی و بدی خاص خودشو داشت ...... خیلی از مردم دارن با یارانه ای که آقای احمدی نژاد برای مردم تعیین کرده زندگی میکنن و نمیشه کلا گفت آقای احمدی نژاد همه چیو خراب کرد ..... رهبر بارها گفت که همه ی تقصیرا رو نگین از دولت قبله ، ایشون گفتند آقای روحانی باید نقاط ضعف رئیس جمهور قبلی رو کمرنگ و نقاط قوتش رو پررنگ کنه ....... در هرحال با گوش به حرفای رهبری بخش عظیمی از مشکلات جامعه حل میشه..... ولی کو گوش شنوا؟؟؟؟؟ ممنونم - یاحق


بامرام
ساعت22:26---10 شهريور 1393
سلام همینطوری هم وارد عمل نمیشن بهتره خودت دوباره حرف آقا رو بخونی البته بهتره درباره اونایی که اصرار به مذاکره دارن بگیم کو گوش شنوا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟/
پاسخ:سلام وقتیکه آقا میگه من خوشبین نیستم و اونا گوش نمیکنن در نتیجه میشه حرف من..... کاش یخورده گوش شنوا زیاد بشه تو دولتمردامون...... ممنونم - موفق باشید -یاحق


عاشق گمنامي
ساعت12:49---9 شهريور 1393
جالب بود كانلا درسته اما كي ميخان مسئولين به حرف رهبري گوش كنن نميدونم
پاسخ:سلام.... ممنونم ..... اتفاقا منم نمیدونم..... همینطوری خودشون وارد عرصه عمل میشن ...... ممنونم - یاحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ یک شنبه 9 شهريور 1393برچسب:سیاست,تحریم,آقا,رهیر,خوشبین, ] [ 12:21 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق