آمار ......... روز دختر مبارک.........
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سلاااااااااام....... روز دختر و آغاز دهه کرامت بر همگی مبارک......

 

 

 

 

 

روز دختر بر همه مبارک..... بیشتر از همه آبجی خودم.....

با آرزوی موفقیت - یاحق

آرمیتا - مدیر وبلاگ منتظران ظهور

 



نظرات شما عزیزان:

sms
ساعت14:21---18 شهريور 1393
تو ببین، وحشی چشمان توأم دختر خوب
که چنین بی سر و سامان توأم دختر خوب
خوشترین خاطره در خلوت خونین خیال
خواب لبخند و پری خوان توأم دختر خوب
روزت مبارک
موفق باشی-یاحق


دوستی که فقط20روز ازت کوچیکتره
ساعت13:28---8 شهريور 1393
روز دختر مبارک امیدوارم به همه ارزوهات برسی و سال بعد مشمول این تبریک نباشی هه هه هه
پاسخ:......... وااااااااااای کی اومده.......... سلااااام...... ممنونم..... برای توهم مبارک باشه گلم...... من میخوام به صلاحم برسم ..... و چیزی که خدا برام درنظر گرفته..... درضمن تو بیشتر بوی ترشیدگی میدی!!!!! باید اول یه آستینی برای تو بالا بزنم...... ان شاالله تا آخر تابستون بری و از دستت راحت شم!!!!! فدات - یاحق


آرمیتا
ساعت13:28---8 شهريور 1393
سلام...... یه بار گفتم ولی برای محکم کاری دوباره میگم قصدم از زدن اون حرفا فقط و فقط مزاح بود چون کلا عقیدم با حرفایی که زدم فرق داره........
ممنونم........
یاحق
پاسخ:...... بله دیگه...... ما اینیم.......


ارشیا
ساعت19:55---7 شهريور 1393
سلام
الان دارن هر روز رو به یچی اختصاص میدن..روز دختر..روز بیکاری...روز سینما..و.....
ما پسرا نمیخایم برا ما روزی رو انتخاب کنن...چون هر کی هر کی شده
اینطوری کلاسش بیشتره
پاسخ:سلام.... به به.... چه عجب دیدمت!!! ...... پووووووووووف...... چه جواب قانع کننده ای!!!!!!!! این حرفو نزنین شما پسرا ..... پس چی بگین..... درهرحال ..... اشکالی نداره..... زیاد ناراحت نکنید خودتونو...... یاحق


ابجی
ساعت23:36---6 شهريور 1393
به خدا من اصلا قصد قال کذاشتن تورو نداشتم مگه من دل قال گذاشتن تو رو دارم......واقعا نمیدونی من اینجوری نیستم سکینه بهت قول داد نیومد من که قول ندادم گفتم شاید......تو چرا دوست داری همیشه چشم های من از کنجکاوی چپ شه????موفق باشی _یاحق
پاسخ: اولا سلام آبجی..... میدونم ..... جواب سکینه روهم با چند تا لگد دادم..... و خودمو سبک کردم..... توهم جوش نیار دیگه ..... من که ازت ناراحت نشدم..... بعدشم این چیزا در مقابل دوستیمون ارزشی نداره....... یعنی چی من دوس دارم چشات چپ شه از کنجکاوی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نیفتاد!!!!!!!!! توهم همینطور گوگولی..... یاحق


ثنا
ساعت22:50---6 شهريور 1393
سلام وبلاگ جالبی داری خوشحال میشم اگه به وبلاگ منم سری بزنیو نظربدی.
پاسخ:سلام.... اگه تونستم حتما...... اگه نومدم لطفا ببخشید........ یاحق


....
ساعت22:36---6 شهريور 1393
roooooozet moparakk
پاسخ:..........ممنونم...........


منتظر....
ساعت9:07---6 شهريور 1393
سلام
روزتون مبارک
پاسخ:سلام..... ممنونم ......


sms
ساعت20:04---5 شهريور 1393
دختران فرشتگانی هستند از آسمان
برای پر کردن قلب ما با عشق بی پایان
این روز بر دختران دیروز و مادران امروز مبارک . . .
پاسخ:..... دختران امروز و مادران فردا...... ممنونم.....


sms
ساعت20:00---5 شهريور 1393
روز دختر بر تو ودختران اسلام تبریک میگم.
پاسخ:.........ممنونم..........


یه دوست
ساعت17:20---5 شهريور 1393
منم به شما تبریک میگم موفق باشی
پاسخ:......ممنونم......تشکر و سپاس..........


عاشق گمنامی
ساعت17:00---5 شهريور 1393
پس تکلیف پسرا چی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:پسرا که .... هههههه..... چه عرض کنم ..... آخه فایده ای ندارن که روزی بهشون اختصاص داشته باشه..... ما که ندیدیم.....( البته استثنا همه جا وجود داره)...... باید یه روزو هم نامگذاری کرد به نام روز علفهای هرز...... (جهت مزاح بود،نه توهین بود نه تمسخر)........یاحق


ابجی
ساعت15:06---5 شهريور 1393
سلام ابجی مرسی که روز دخترو تبریک گفتی....منم این روز عزیز رو به تو تبریک میگم.....امروز.....رفتی......ببخشید جور در نیومد ....
پاسخ:سلام..... ممنونم آبجی...... هعییییی..... تو که هیچ..... سکینه که گفت میام بعدش آخرشب اس داد که حال ندارم بیام..... یه عالمه وسیله خریده بودم به خدا....... خیلی دوس داشتم برم..... خیلی..... از طرفی مامانم منو قال گذاشت ..... دیروز حالم انقد بد شده بود که..... بعدا بهت میگم...... ولی شبش رفتیم یه جای معنوی دیگه.... خیلی برام خوب بود..... اصولا عادت شده قال گذاشتن من......... هعییییییییی........ وللش..... یاحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 5 شهريور 1393برچسب:دختر,تولد حضرت معصومه,دهه کرامت, ] [ 11:19 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق