اندکی تامل ....
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

emam hossein (6)

 



نظرات شما عزیزان:

نازی
ساعت14:21---4 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی آرمیتا ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............


نازی
ساعت16:37---27 آذر 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی آرمیتا ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............
پاسخ:سلام .... چیشی میگی تو؟؟؟؟؟؟!!!!!!


بهار
ساعت18:03---25 آذر 1393
وبلاگت فوق العادست آرمیتا واقعا لذت بردم ، ولی حیف بازدیدت کمه ، چرا با سایت های بزرگ تبادل لینک نمی کنی تا بازدیدت بالا بره ؟ یه سری به این سایت که واست گذاشتم بزن و باهاش تبادل لینک کن . بازدیدت رو از این رو به اون رو می کنه .... فقط یه بار امتحان کن

مهرنوش
ساعت16:23---20 آذر 1393
آرمیتا اسم شماست؟

خخخخخخخ

آرمیتا پیشنهاد می کنم واسه افزایش بازدیدت با هم تبادل لینک کنیم. منتظرتم !!!


كوثر(عاشقان مهدی)
ساعت15:54---11 آبان 1393
در کوچه ها ، نسیم بهشت محرم است


این شهر بی مجالس روضه جهنم است


شکر خدا که هیاتمان باز دایر است


شکر خدا که بر سر این کوچه پرچم است



«السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین»
دراين ايام التماس دعا


محمدیان
ساعت13:32---8 آبان 1393
سلام دوست عزیزم
شما هم لینک شدید

شما آقای ؟
پاسخ:سلام ... ممنونم .... مهم نیست ... موفق باشید


بامرام
ساعت11:18---6 آبان 1393
دخترک از میان جمعیتی که گریه کنان شاهد اجرای تغزیه اند رد میشود
عروسک و قمقمه اش را محکم زیر بغل میگیرد
شمر با هیبتی خشن همانطور که دور امام حسین میچرخید و نعره میزند از گوشه جشم دخترک را می پاید
دختر با قدم های کوچکش از پله ای سکوی تعزیه بالا میرود از مقابل شمر میگذرد و مقابل امام حسین می ایستد و به لبهای سفید شده اش زل میزند قمقمه را که آب تویش قلپ قلپ صدا میدهد مقابل او میگیرد شمشیر از دست شمر می افتد و رجز خوانی اش قطع میشود
دخترک میگوید: بخور برای تو آوردم و برمیگردد روبروی شمر می ایستد
مردمک دخترک زیر لایه های براق اشک میلرزد توی پشم های شمر نگاه میکند و با بغض میگوید:

بابای بد........
پاسخ:سلام ... ممنون....


سید
ساعت17:20---28 مهر 1393
سلام
موفق باشید
قشنگ و قابل تقدیر است
پاسخ:سلام .... تشکر و سپاس ....


محمد جواد محمدی
ساعت16:34---19 مهر 1393
نماز بی ولای او عبادتی است بی وضو
به منکر علی بگو نماز خود قضا کند
عید غیر خم ، روز اکمال دین و یاس کافران بر شما مبارک

پاسخ:.... ممنونم ازتون .....


گمنام
ساعت13:39---19 مهر 1393
قرآن بجز از وصف علی آیه ندارد
ایمان بجز از حب علی پایه ندارد
گفتم بروم سایه لطفش بنشینم
گفتا که علی نور بود سایه ندارد.

عید غدیر پیشاپیش مبارک.

هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد
motavaselin-alzahra.loxblog.com
پاسخ:سلام.... برشما هم مبارک ....


ایرانمنش
ساعت9:37---14 مهر 1393
سلام آرمیتا جان . متن این پست ثابتت چقدر زیباست تبارک الله.
دل من رفته نشسته سر جادّه ی عشق
تا تو بیایی آقا !
به گمانم تو از این جاده و راه می آیی
گفته ام دل به دل از خانه ی دل
به تمام دلها !
که همه گل بگیرند ؛ سر جاده نشینند
تا تو بیایی آقا !
شعر از ایرانمنش
نویسنده خانه ی خضرای وجود
پاسخ:سلام.... شعر شما هم عالی بود .... ممنونم ازتون - یاحق


محمد جواد محمدی
ساعت11:47---12 مهر 1393
خدایا کاری کن طوری باشیم که وقتی آقامون ظهور کنه به روش شمشیر نکشیم .
آخه میگن فتنه های آخر الزمان بد فتنه هایی اند ، طوری که وقتی آقا ظهور کنن میگن دین جدیدی آورده ،
خدایا ما رو از شیعیان راستین مولامون قرار بده
یا مهدی
پاسخ:ان شاالله که پایبند به دینمون بمونیم..... التماس دعا - یاحق


دوستی که فقط20روز ازت کوچیکتره.
ساعت15:36---9 مهر 1393
سلام مهربون. نمیخوای از خونه خالت بیای.نباید خبرمو بگیری؟بخدا دلم واست تنگ شد.میدونستی خیلی بهت وابسته شدم؟از وقتی خوب شناختمت بهت وابسته شدم.شوهر کنی چه خاکی به سرم بریزم؟قدر خوبیهاتو بدون دوستم.زودتر بیا خسته شدم از زنگ زدن ...اااای رفیق....زودتر بیا که دلم از تنهایی پوسید...فدات بای
پاسخ:سلام .... اومدم ..... الـانم هستم خونه ی یه خاله ی دیگه ..... بهشهرم .... منم دلم واست تنگ شد .... منم بهت وابسته شدم .... خالم میگه همش این دوستت برات زنگ میزنه .... شک کرده بود!!!!! اتفاقا مامانمم تازه داشت از تو حرف میزد..... حالا یه خاکی میریزیم رو سرمون ...... بذار پیدا شه!!!!!!!! فکر کنم فردا غروب ببینمت ...... فدت گلم .... یاحق


بی نشان
ساعت21:57---1 مهر 1393
سلام از اینکه دانشگاه قبول شدی خیلی خوشحالم امیدوارم موفق باشین
پاسخ:سلام ، ممنونم ..... امیدم به سال بعده ..... یاحق


لبیک یا حسین (ع)
ساعت13:19---28 شهريور 1393
سلام وبلاگ خوبی دارید موفق باشید
پاسخ:سلام..... تشکر و سپاس ..... یاحق


sms
ساعت14:13---18 شهريور 1393
امید آمدنت، تنها بهانه‌ی جشن ماست ، مهدی زهرا.
موفق باشی-یاحق


مینا
ساعت11:10---16 شهريور 1393
ادرس وعنوان وبمو عوض کردم وب من همون عشق فقط خدا هست..لطفا ادرس وعنوانمو درست کنید ممنون
پاسخ:..... سلام درست شد......


آرمیتا
ساعت19:26---9 شهريور 1393
زتمام بودنی هاتو فقط از آن من باش ღღ که به غیر باتوبودن دلم آرزو ندارد

آرمیتا
ساعت19:14---9 شهريور 1393
تو کیستی که من اینگونه بی تو بی تابم
شب از هجوم خیالت نمیبرد خوابم

تو چیستی که من از موج هر تبسم تو

بسان قایق سرگشته روی کردابم


sms
ساعت11:12---3 شهريور 1393
جالب بود
موفق باشی-یاحق
پاسخ:........ممنونم.........


چشم انتظار
ساعت19:50---2 شهريور 1393
سلام عسل
موفق باشی
یاحق
پاسخ:...........ممنونم..........


مینا
ساعت19:23---1 شهريور 1393
شمام لینک شدید با افتخار ممنون
پاسخ:....... تشکر و سپاس.......


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ شنبه 1 شهريور 1388برچسب:,,,,,, پست ثابت ,,,,,,, ] [ 17:10 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق