كربلايي ديگر در راه است.......
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 حسین فریاد می زند: "هل من ناصر ینصرنی؟"

 

و من درحالی که نمازم قضا شده است می گویم:

لبیک یا حسین! لبیک...

حسین نگاه می کند لبخندی می زند و به سمت دشمن تاخت می کند...

و من باز می گویم: لبیک یا حسین!

حسین شمشیر می خورد من سر پدرم داد می زنم و می گویم:

لبیک یا حسین!

حسین سنگ می خورد، من در مجلس غیبت می گویم:

 لبیک یا حسین! لبیک...

حسین از اسب به زمین می افتد عرش به لرزه در می آید و من در پس خنده های مستانه ام فریاد میزنم: لبیک...

حسین رمق ندارد باز فریاد میزند: هل من ناصر ینصرنی؟

من به دوستم دروغ میگویم و باز فریاد می زنم: لبیک...

حسین سینه اش سنگین شده است، کسی روی سینه است، حسین به من نگاه می کند می گوید: تنهایم یاریم کن...

من گناه می کنم و باز فریاد می زنم: لبیک...

خورشید غروب کرده است...

من لبخندی می زنم و می گویم:

اللهم عجل لولیک الفرج...

حسین به مهدی نگاه می کند و می گوید:

"مهدی من کسی را نداشتم که بگوید سرباز توئم، اگر کسی نبود یاریم کند، ادعا کننده ای هم نبود...

تو از من مظلوم تری..."

به چشمان مهدی خیره می شوم و می گویم:

"دوستت دارم تنهایت نمی گذارم..."

مهدی به محراب می رود و برای گناهان من طلب مغفرت می کند...

مهدی تنهاست...

حسین تنهاست...

کربلایی دیگر در راه است...

ياحق

آرميتا - مدير وبلاگ منتظران ظهور



نظرات شما عزیزان:

کانون جوانان فریدن
ساعت17:25---4 تير 1393
بسیار زیبا
«اللهم عجل لولیک الفرج»
پاسخ:............. ممنونم ............ ياحق


بی نشان
ساعت21:07---2 تير 1393

سلام همسنگر عزیز.
متن دلگیری بود. وای بر ما ...
و بیداد از غربت آقا..
پاسخ:...... سلام...... واقعا بايد به حال خودمون گريه كنيم.... بايد خون گريه كنيم.....اميدوارم ساده از كنار اين متن عبور نكنيم.....حداقل اندكي تامل.....

موفق باشيد - ياحق



منتظر....
ساعت20:12---2 تير 1393
خیلی زیبا بود
امیدوارم هرکدوممون که اینو میخونیم از خودمون شروع کنیم به بررسی مجدد در خودمون تا از سرافکنده های روز موعود نباشیم
پاسخ:منم اميدوارم..... كاري نكنيم كه شرمنده بشيم...... حواسمون باشه....... ياحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ دو شنبه 2 تير 1388برچسب:حسين,مهدي,تنها,ياري, ] [ 19:25 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق