فاخ گنه كار.....
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





  

فاخم ، چون اگر نبودم                         

                        در رنج و بدين خبر نبودم          

من منتظرم، سرگشته و حيران                    

                      ورنه كه درين هجر و بدين اشك نبودم

در عشق من شهره ي عالم معنا                  

                      ورنه كه من مشكل و سرمشق نبودم

در ديده ي خود منتظر وصل به تو هستم                    

                       ورنه كه درين سجن و بدين شرح نبودم

خواهند مرا در نظرت تيره نمايند                 

                       ورنه كه من تيره و بي هوش نبودم

گر هرچه بگويند تويي فاخ گنه كار                 

                       تو بگو.... من ساكت و خاموش نبودم؟؟؟

خاموش بُدَن نشان ناداني نيست                 

                        گر بود كه من خاموش و بيكار نبودم

داني كه مرا به جرم عشق رنجاندن؟؟؟             

                          داني كه من آن يار گنه كار نبودم؟؟؟

بي مهري من از سر بي كامي نيست               

                           گر بود كه من عاشق مدهوش نبودم

در ركع و سجودم همه من ذكر بگويم                  

                           داند كه خدا عبد گنه پوش نبودم

باران زده ام كه اين چنين خرسندم                  

                            ورنه كه من در پي مي نوش نبودم

باران به سرم ريخت كه من دلگيرم                       

                             باران دلم هست كه داند چه نبودم

باران كه زَنَد دل طلب روي تو دارد                 

                           دل را چه كنم؟من ز بَرَت كور نبودم؟

عشقت به سرم گيرم و در راه نمانم                

                           در راه كه مانم دگر آن فاخ نبودم

خواهم به تو گويم كه،كه هستم در راه                 

                          من فاخم ولي آن فاخ سخنگوي نبودم

در راه ننشينم تا كه بينم روي ماهت                 

                         گر هر چه سريعتر كه دگر دور نبودم

در روز وصالت و با چهره ي ماهت چه كنم؟                 

                          خواه روز وصال تو رسد ... باتو نبودم...

اين داغ دلم را كه فقط باتو بگويم                

                          گويم ،كمي دير ...اگر بي تو نبودم...

آغوش دلم را باز كردم ....بياور ...               

                          آغوش دلت را ،كه من باتو نبودم!!

ديگر چه بگويم كه بي تو بودن سخت است               

                            گويم به تو رازم .... اگر بي تو نبودم....  

 

 ياحق

آرميتا - مدير وبلاگ منتظران ظهور



نظرات شما عزیزان:

آرش
ساعت14:03---8 مرداد 1393
شعر قشنگیه......
پاسخ:ممنونم......


دکتر
ساعت10:01---7 تير 1393
این کلمه ی " فاخ " معنی خاصی نداره از طرفی هم خیلی استفاده کردین ازش و چند جای دیگه هم دیدم که همچنان به زور میخواین وسط حرفتون یه جور اینو جا کنین تا جاش بین حرفاتون خالی نباشه .
میشه توضیح بدین که این چیه و چرا اینقدر روش تاکید دارین ؟
پاسخ:سلام....... براي من خيلي معني داره ..... منظورم به خودمه..... ممنونم -ياحق


ارشيا
ساعت23:33---4 تير 1393
سلام
شعر زيبايي بود
آفرين
پاسخ:سلام.....ممنون داداش ..... لطف كردي........ ياحق


ابجی
ساعت14:08---31 خرداد 1393
سلام خوبی؟خوش میگذره؟دیگه واقعا داری به کنکور نزدیک میشی ها...واقعا استرس نداری؟مهم نیست کجا قبول شیمهم اینه هر جا قبول شی ماهم میایم اونجا....به امید روزی که همه ی کتابخونه ها پرشه از دیوان اشعارت....

.
.
.
یاحق...
پاسخ:سلام آبجي كوچيكه.... خوبم.....استرس چيه..... استرس معنا نداره!!!!!! واقعا مياين ؟؟؟؟ هر جا قبول شم مياين؟؟؟؟؟ ولي من دلم نمياد ازتون دور شم...... به اميد همون روزيكه گفتي - ياحق


ساجده
ساعت20:51---29 خرداد 1393
سلام عزیزم وااای داری به کنکورنزدیک میشی دست ازسراین وبلاگ برداربچسب به درس خاخر یه هفته دیگ میبینمت.......
پاسخ:سلام.... آره ديگه شمارش معكوس شروع شده... من كه نه درس خوندم نه استرس دارم..... دست از سر اين وباگ نميشه برداشت..... منم منتظر ديدارت در پيام نور خليل شهر هستم..... ان شاالله هممون موفق ميشيم....ياحق


بنده گناهکار
ساعت12:19---29 خرداد 1393
صبح بی‌تو رنگ بعد از ظهر یک آدینه دارد
بی‌‌تو حتی مهربانی حالتی از کینه دارد
بی‌تو می‌گویند تعطیل است کار عشقبازی
عشق اما کی خبر از شنبه و آدینه دارد . . .
""اللهم عجل لولیک الفرج""
" یا صاحب الزمان به من گناهکار،گناهکار که چه عرض کنم........نظری فرما "
خوش بحالتون.انشاالله همیشه در این امر موفق باشین.التماس دعا
پاسخ:سلام.... ان شاالله آقا به ههممون يه نظري داشته باشه..... ممنونم..... محتاجيم به دعا .... ياحق


دوستت
ساعت18:57---27 خرداد 1393
سلام عزیزم خوبی ؟چه خبرا؟چه کارا میکنی؟شعر قشنگیه من به عنوان یه دوست به تو افتخار میکنم.به امید روزی که دیوان اشعار داشته باشی........
موفق باشی....یاحق
پاسخ:سلام آبجي خودم.......!!!!!!!!.....هي خوبم ...... درس ميخونم!!!!! به عنوان يك دوست يا......؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ در آينده اي نزديك منتظر ديوان اشعارم باش ..... شعرهايي كه برات خوندم ديدي چقدر قشنگ بو د....!!!! تو هم موفق باشي گلم - ياحق


خاله معصوم
ساعت22:38---25 خرداد 1393
خیلی قشنگ بود.ایول
پاسخ:سلام..... پاي كل خاندان به وبلاگم باز شد..... ممنونم خاله جان .... لطف عالي متعالي...... بازم سر بزن.... ياحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ شنبه 24 خرداد 1393برچسب:,,,,, تو ,,,,,,, ] [ 18:51 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق