آقا نيا .....
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





  

 

آقا نیا...... اینجا هستند کسانی که هنوز برای ریالی پول تن فروشی می کنند.... عفت فروشی می کنند....

اینجا هستند کسانی که برای ذره ای نگاه حیای خود را به فروش میگذارند.....

اینجا هستند کسانیکه نمازهاشون ، عبادتشون و کارهاشون واسه غیراز خداست.....

اینجا هستند کسانی که به خاطر یه لذت کوچیک کاری می کنند که خدا و پیغمبر و قرآن و امام زمان یادشون میره....

آقاجان .... نیا..... اینجا هستند مردانی که نگاه سالم ندارند و .... و بیمارند....

اینجا هستند مردانی که زنها رو وسیله ی ملعبه می دونند.... اینجا هستند دخترانی که خودشون رو واسه مردان هرزه می آرایند..... اینجا هستند کسانی که معنی عشق رو با هوس عوض کردند.....

نیا.... نیا..... آقا...... اینجا خیلی ها عفت و حیا و مردونگی رو زیر پا گذاشتن..... اینا فکر میکنند هر کی ابروش رو نازکتر کنه مردونگیش بیشتره..... نه..... نیا ..... وقتی که همش حرف می زنند که آقا بیا.... همش حرفه....  آقاجان.....  به پشت ماشین هاشون نگاه نکن که رو چندتا نوشته : اللهم عجل لولیک الفرج...... به دلشون نگاه کن که چه خبره.....

مواظب کارهامون باشیم...... یاحق

آرمیتا مدیر وبلاگ منتظران ظهور

 



نظرات شما عزیزان:

آبجی
ساعت11:26---13 مرداد 1393
سلام ابجی ....اول به خاطر جواب کنکور شکننده ت که خیلی خوب بود بهت تبریک میگم هرچند هم که گفتم ولی بازم تبریک داره.....بعدشم در جواب اقا یا خانوم منتظر باید بگم اولن این نظر شخصی منه ...دومن به قول ابجیم گذشت وبخشش یه چیزیه که تو همه وجود داره ولی یکی وقتی بهش توهین میشه اول به خوبیهایی که در حقش شده نگاه میکنه که وبعد در مورد اون توهین تصمیم میگیره و البته اگه این قضایا بین دوست یا فامیل باشه ادم خیلی راحت تر میتونه ازش بگذره چون هرچی باشه بهش خوبی کردن ....ولی بعضیا نمیتونن ازیه سری چیزا بگذرن.....یه چیز دیگه اگه شما برید یه کم در مورد بخشش امامامون مطالعه کنید مطمنم میتونید این جمله ی منو به خوبی قبول کنید.....بخشش به ادم بستگی داره....ابجی جون ببخشید یه مدت طولانی بهت سر نزدم میدونی که.....
.
.
.یاحق
پاسخ:سلااااااام..... آبجي يدونه ي خودم..... تشكر.... سپاس.... رتبه ي خوبي نبود ولي براي من با وضع درس خوندنم معجزه بود .... ميدوني كه...... حرفات شكننده بود..... باريكلا به نظر شخصيت..... مثلا بين من و تو ..... ميدوني چه كارا كرديم كه به همديگه آسيب رسونديم ولي آخرش چي شد..... ؟ رابطمون بهترهم شد ....(اسپند دود كن چشم نخوريم)..... بابا قلق داره...... ...... مگه ميشه ندونم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ممنون و سپاس ياحق


منتظر....
ساعت19:57---3 تير 1393

سلام
من تا حالا اجری از روی دیوار خوبیهای کسی برنداشتم شاید به ظاهر دیوار خراب کرده باشم اما اونم شاید مصلحت بود که نشد و الان که میخوام ثابت کنم هنوز همونم و هیچ اجری از جاش تکون نخورد کسی باور نداره شایدم مقصر من باشم شایدم نباشم اما همچنان هم میگم اگه پاش بیوفته و واقعا بدونم هدف شخص تیشه به ریشه زدنه بدون تعارف خرابش میکنم


پاسخ:سلام...... ما هم به شما جسارت نكرديم..... كلي گفتيم..... فقط از كوزه همان برون تراورد كه دراوست..... شايد واقعا ديوار خراب شده باشه و شما غافليد..... البته مثال زدم...... هر كسي يه سري خصلت داره..... شماهم خصلتتون محترمه ..... فقط اميدوارم هممون حواسمون به كارهامون باشه...... كه بعدا جاي پشيموني نباشه..... ياحق


منتظر....
ساعت19:34---3 تير 1393
سلام به مدیر وبلاگ و خانم (ابجی)
یه سوال از خانم( آبجی)
اگه یه نفر بیاد و زندگی شما رو بخاطر هیچ و پوچ خراب کنه واقعا چی کار میکنید؟
حقیقتا فقط و فقط یه آجر بر میدارید؟
(صادقانه جواب بدید و نگید چون یه حرفی زدم باید تا انتها روی حرفم الکی پافشاری کنم ،لطفا تصور کنین بعد جواب بدید)

یکی میاد و از روی نادانی یا سهوا یه اشتباهی در حق شما میکنه بحثش جداست ،اون موقع میشه یه آجر برداشت یا حتی اصلا برنداشت اما وقتی کسی میاد و با تبر تیشه به ریشه میزنه اونم از روی عمد باید هم باهاش برخورد کرد

.....................
پاسخ:سلام..... بذاريد اول من جواب بدم..... جواب آبجيم با خودشه..... من به حرفاتون خيلي فكر كردم درسته بستگي به شرايط و نوع بدي داره ..... كه از نظر من بدترين نوع بدي شكوندن دله كه البته اونم به مراتب قابل بخشيدن هست و بستگي به كرمت داره..... ببينيد..... شايد بعضيا دارن بدي رو خيلي بزرگ جلوه ميدن و شايد دارن سخت ميگيرن ..... شايد اون اصلا بدي نباشه و يه خوبي باشه در حق طرف ولي متاسفانه آي كيوي طرف پايين باشه و شايد بعضيا دارن تبديلش ميكنن به كينه و نفرت..... و شايد اين بدي يه قضاوت نادرست باشه و شايد اصلا قضيه يه چيز ديگه باشه و اون شخص از كارش يه منظور ديگه اي داشته ..... ...... اينا احتمالاته و بايد احتمالات رو سنجيد و سنجيده رفتار كرد..... من دقيقا شرايط شما رو نميدونم پس نميتونم قضاوت بيجا و عجولانه بكنم..... بعدشم اون ديواري كه ساخته شده مملو از خوبيه ..... يه بدي هرچقدر هم بد باشه بنظرم بي انصافيه كل ديوار خراب بشه ..... يه آجر.... دو آجر..... ده آجر...... نه كل ديوار.......... آبجي جوابتو بده كه منتظريم...... موفق باشيد - ياحق


ابجی
ساعت13:10---3 تير 1393

سلام ابجی جون خوشحالم ازاین که این جمله ی منو قبول داری و اقا یا خانم منتظر که میگید این جمله رو قبول ندارید ونمیشه از هر کسی گذشت وبه قول شما یه اجر از دیوار برداشت....ولی خیلی ها هستن به خاطر هیچ وپوچ زندگی یکی دیگه رو خراب میکنن خواهش میکنم یه کم با انصاف باشیم......قابل توجه بعضی ها......البته این نظر شخصی من وابجیمه.....یاحق
پاسخ:سلام به آبجي خودم..... من قبول دارم و بنظرم كاملا درسته..... حرفت كاملا درسته عزيزم .... تو اين دوره زمونه انصاف كجا بود .... هر كي به فكر منفعت خودشه..... جواب منتظر رو هم ميدم.... فعلا ياحق



منتظر....
ساعت20:11---2 تير 1393
ببخشید یه وقت قصد بی ادبی ندارم فقط خواستم نظر شخصی خودمو بگم
خصوصیت خودم اینه اگه به کسی لبیک گفتم تا آخر پاش هستم ولی اگه در مخاطب نسبت به خودم بدی ایی ببینم با وجود خلوصیت خودم از نظر من دیگه غیر قابل جبرانه الا دیگه خیلی خاطرش عزیز باشه و از خیرش بگذرم
پاسخ:لازم به عذر خواهي نيست چون ما انتقاد پذيريم..... هر كسي يه سري خصوصياتي داره.... خصوصيات شما هم محترمه....... ياحق


منتظر....
ساعت20:03---2 تير 1393
سلام مجدد
اگه بدی های شخص بیشتر از خوبی هاش بود به نظر شما نمیشه دیوار رو خراب کرد؟؟؟
اگه شخصی بیاد و پشت پا بزنه به همه داشته هاتون اونوقت شما بازم یه آجر برمیدارید؟
کمی در عالم واقعیت زندگی کنیم نه در رویا .مطمئنم شخصی که اون نظر رو فرستاد(آبجی)فقط شعار داد همین، شایدم یه سرچ اینترنتی بود و کپی پیست.امیدوارم ایشون این جواب رو بخونن و فکر کنن
در ضمن راجع به جمله آخرم (سخت ترین کار دنیا...)باید بگم برخورد اینچنینی در حالت فورس ماژور اشتباهه اما کسی که با شما باشه و جزئی از زندگیت باشه و بدی ایی در حقت بکنه البته قبلا هم گفتم بستگی به نوع بدی داره ،حقش همون جمله هست

......................

پاسخ:سلام..... گذشت چيزيه كه در هر انساني وجود داره فقط اندازش در هر شخصي فرق ميكنه خوبه به اين صفت هم توجه داشته باشيم..... نميدونم ..... شايد حق با شما باشه..... بعدشم آبجيم شعار نداد...... شما رو نميدونم ولي يه عده دارن خيلي سخت ميگيرن...... شما هرطور كه دوست داري فكر كن..... ما هم طوري فكر ميكنيم كه بنظر خودمون درسته..... البته آبجي اگه نظري داره حتما ميگه..... ياحق


منتظر....
ساعت16:36---1 تير 1393

با عرض سلام
هرکس یه نظری داره اما به نظر خودم بستگی داره چه بدی ایی باشه بعد میشه تصمیم گرفت که باید یه اجر برداشت یا دیوار خراب کرد .
همینطور تا در شرایط هم عرض قرار نگرفتین تصمیم نگیرین ....
سخت ترین کار دنیا نگه داشتن احترام کسیه که خودش احترام خودشو نگه نمیداره....
به امید دیدار

پاسخ:سلام..... وقتي با خوبيهاي طرف ميشه ديوار ساخت..... با يه بدي نميشه كل ديوارو خراب كرد..... هر كس يه نظري داره ولي به نظر من آخر بي انصافيه..... جمله ي آخرتون(سخت ترين كار دنيا....) قشنگه ولي من قبولش ندارم به دلايلي.....

به اميد ديدار.......... ياحق



آبجی
ساعت19:29---31 خرداد 1393

سلام همیشه از خوبی آدمها برای خودتون یه دیوار درست کنید و اگه ازشون بدی دیدید ....یه آجر از دیوار بردارید ...... بی انصافیه اگه کل دیوار خراب کنید.......
قابل توجه بعضی ها....
یاحق
پاسخ: اصلا چي بگم بهت........ گل گفتي....... زيبا بود خيلي آبجي كوچولو خودم..... بذار منم يه جمله بگم.....سر خاك من اوني كه بيشتر اذيتم كرد بيشتر گريه ميكنه .... اوني كه منو نخواست..... بالاخره مياد ديدن جسدم.....اوني كه حتي تولدمو بهم تبريك نگفت ....مياد زير تابوتم..... اوني كه جواب سلامم رو نداد....مياد واسه خداحافظي...... عجب روزيه اون روز..... حيف كه خودم نيستم...... ممنونم ازت - ياحق



ساجده
ساعت20:53---29 خرداد 1393
خله قشنگ بیه.........

پاسخ:سلام..... ممنونم خانم پشت كنكوري.....


helma
ساعت15:06---23 خرداد 1393
سلام،امیدوارم آقا به حرفتون گوش بدن و طبق نظر شما عمل کنند.
پاسخ:سلام..... حتما.....


دکتر
ساعت8:37---23 خرداد 1393
پیامبر اکرم(ص) :
در دولت او مردم آنچنان در رفاه و آسایشی به سر می برند
که هرگز نظیر آن دیده نشده است
اللهم عجل لولیک الفرج


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 22 خرداد 1393برچسب:آقا,نيا,حرف,خدا, ] [ 18:57 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق