ديگه رفتني شدم .....
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





  

سلام..... ديگه انگار رفتني شدم.......

قراره چهارشنبه صبح راهي  بشم...... راهي جاييكه ..... دلم تنگ شده بود براش ..... خيلي وقت بود كه نرفته بودم .... منظورم مشهده.....

 

 

حدود يه هفته پيش يكي از بستگانمون باهام تماس گرفت كه بريم مشهد (البته با يه هيئتي) هشت روزه.... خانواده ام نظرمو پرسيدند ..... ولي چون هشت روز زياد بود قبول نكردم..... از طرفي ديگه چيزي تا كنكور نمونده گفتم يه خورده درس بخونم....!!!!!

ديروز دوباره زد..... گفت هنوز يه جاي خالي هست ..... مامانم گفت خودت ميدوني..... منم گفتم من حرفي نميزنم از طرفي دلم واسه حرم امام رضا يه ذره شده ..... از طرفي هم كنكور..... گفتم هر چي خدا خواست.....

بستگانمون ديشب ساعت ده و نيم زنگ زد و گفت همه چي درست شد .... چهارشنبه صبح حركته.....

هنوز باورم نميشه...... تو هشت روز دلم واسه وبلاگم تنگ ميشه.......

براي همتون دعا ميكنم و بيادتونم...... شما هم بياد من باشيد.....

ياحق

آرميتا مدير وبلاگ منتظران ظهور

 



نظرات شما عزیزان:

ارشيا
ساعت22:17---17 خرداد 1393
سلام
اومدم بهت سر زدم و مطلبتو خوندم
هميشه ميام , اما وقت نميكردم نظر بزارم
تو هن بهم سر بزن
ممنون
پاسخ:سلام داداش..... منم بهت سر ميزنم..... ممنونم موفق باشي - ياحق


رسول
ساعت11:31---17 خرداد 1393
سلام.
بابت وب مفیدتون ممنونم.
رفتین حرم دعا یادتون نره هااااااااا.

پاسخ:سلام..... ممنونم..... قابلتونو نداره ..... بياد همه بودم ..... ياحق


الهام حسینی فرد
ساعت22:38---16 خرداد 1393
سلام التماس دعا
پاسخ:سلام.....گر چند ما محتاجيم به دعا ولي دعا گوي همتون بودم.... ياحق


مامان امیرعلی
ساعت17:20---14 خرداد 1393
سلام،واقعا،نگفته بودی؟خوش به حالت،برای منو امیرعلی دعا کن،خوش بگذره.
پاسخ:سلام.... من به كسي چيزي نگفتم چون يه دفعه اي شد و اصلا قرار نبود برم..... ولي قسمتم شده بود.... ان شالله قسمت همه تون بشه ..... بيادتون بودم....ياحق


DRI
ساعت20:35---13 خرداد 1393
زندگی در اعماق عادت ها
هیچ فرقی با مرگ ندارد
تو مرده ای
فقط معنی مرگ را نمی دانی !
پاسخ:سلام..... آره قشنگ بود ..... ياحق


DRI
ساعت19:09---13 خرداد 1393
آموختن آسان نیست...

خستگی هر آن در کمین است...

آزرده می شوی...احساس شکست می کنی...

شک می کنی که رها کنی و بگذری...

می خواهی بر کناره روی و وانمود کنی که اتفاقی نیفتاده است...

اما نه ...

تو بازنده نیستی که

یک مبارزی...

پیش از آن که برنده باشیم باید بازنده باشیم...

باید گاه بگرییم تا بتوانیم روزی بخندیم...

باید آزرده شویم تا روزی توانمند باشیم...

اگر پیوسته بکوشی و ایمان داشته باشی...

در پایان...

پیروزی از آن تو خواهد بود...

.

.

.

...... دقیقا نقطه ی توقف تو محل شروع کسانی هستش که تازه استارت زدند و شک نکن که از تو پیشی خواهند گرفت..... مهم نیست هدفت چقدر بزرگه یا اینکه چه حجمی کار واسه انجام دادن داری......مهم اینه که خودتو باور کنی دلتو بزنی به دریا و تا حقتو پس نگرفتی کوتاه نیای....... من حقمو ازین زندگی خواهم گرفت......شما چطور ؟
پاسخ:سلام ..... من نميخوام حقمو از كسي بگيرم..... فقط ميخوام زندگي كنم..... ياحق


بنده گناهکار
ساعت12:14---13 خرداد 1393
التماس دعا.خوش بحالتون.ما رو هم دعا کنید.
پاسخ:سلام ..... محتاجيم به دعا ...... حتما به ياد همه هستم..... ياحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ دو شنبه 12 خرداد 1393برچسب:مشهد,كنكور,امام رضا,هشت روز, ] [ 20:0 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق