..........گناه...........
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





  

دانشجو بود…دنبال عشق و حال،خیلی مقید نبود،یعنی اهل خیلی کارها هم بود،

و یخچال خونه ش مشروب هم میتونستی پیدا کنی….

 

از طرف دانشگاه اردو بردنشون قم…قرار شد با مرحوم آیت الله بهجت(ره)

هم دیدار داشته باشن..از این به بعد رو بذارید خود حمید براتون تعریف کنه
وقتی رسیدیم پیش آقای بهجت…بچه ها تک تک ورود میکردن و سلام میگفتن،
  

 

آقای بهجت هم به همه سلامی میگفت و تعارف میکرد که وارد بشن 

من چندبار خواستم سلام بگم…منتظر بودم آقای بهجت به من نگاهی بکنن

امااصلا صورتشون رو به سمت من برنمیگردوندن

 

درحالیکه بقیه رو خیلی تحویل میگرفتن…یه لحظه تو دلم گفتم:  

 

"حمید،میگن این آقا از دل آدما هم میتونه خبر داشته باشه

تو با چه رویی انتظار داری تحویلت بگیره…!!!تو که خودت میدونی چقدر گند زدی…!!

 

خلاصه خیلی اون لحظه تو فکرفرو رفتم…تصمیم جدی گرفتم که دور خیلی چیزا خط بکشم،

 

وقتی برگشتیم همه شیشه های مشروب رو شکستم،کارامو سروسامون دادم،

 

تغییر کردم،مدتی گذشت،یکماه بود که روی تصمیمی که گرفته بودم

  محکم واستادم،از بچه ها شنیدم که یه عده از بچه های دانشگاه دوباره  

 میخوان برن قم،چون تازه رفته بودم با هزار منت و التماس قبول کردن  

 

  که اسم من رو هم بنویسن،اما به هرحال قبول کردن  

اینبار که رسیدیم خدمت آقای بهجت،من دم در سرم رو پایین انداخته بودم، 

اون دفعه ایشون صورتش رو به سمتم نگرفته بود،تو حال خودم 

بودم که دیدم بچه ها صدام میکنن”"حمید..حمید…حاج آقا باشماست”"  

گاه کردم دیدم آقای بهجت به من اشاره میکنن که بیا جلوتر  

 

آهسته در گوشم گفتن:


یک ماهه که امام زمانت رو خوشحال کردی  


ترک هرگناه = نشاندن لبخند بر لبان نازنین حضرت مهدی علیه السلام
ترک هرگناه = برداشتن یک قدم در مسیر ظهور

 

 آرميتا - مدير وبلاگ منتظران ظهور



نظرات شما عزیزان:

بی غم دنیا
ساعت19:32---31 خرداد 1393
دوست عزیز بهت توصیه میکنم حتی اگه شده یکی از کتاب های ایت الله بهجت رو بخون ضرر نمیکنی بلکه سود هم میکنی.....
یا حق
پاسخ:سلام..... اتفاقا خودمم خيلي وقته چنين تصميمي گرفتم..... حتما ميخونم..... ياحق


مامان امیرعلی
ساعت18:17---8 خرداد 1393
سلام،واقعا چقدر ما کارهای بد میکنیم ولی بازم خدا با ماست،دعا کن بخشیده بشم.
پاسخ:سلام..... كاش ميتونستيم يه خورده از خدا بفهميم ولي حيف كه ذهنمون گنجايشش رو نداره...... فقط ميدونيم كه يكي از صفات بي نظيرش بخشندگيه...... ان شاالله كه هممون بخشيده ميشيم..... ياحق


تا آسمان راهی نیست
ساعت22:29---6 خرداد 1393
سلام

خسته نباشین

وبلاگ پر محتوایی دارین

ما شما رو لینک کردیم

خوشحال میشیم ما رو لینک کنید

یا علی مدد
پاسخ:سلام...... ممنونم..... حتما لينكتون ميكنم..... ياحق


آزاده سربدار
ساعت22:08---6 خرداد 1393
سلام لینک شدید یاعلی
پاسخ:سلام..... ممنونم..... شما خيلي وقت بود كه لينك شده بوديد.... ياحق


helma
ساعت19:18---5 خرداد 1393

سلام،نمایشگاه کتاب که بودم یه غرفه ای بود که مختص کتاب های آیت الله بهجت،چند تا جوون پونزده شونزده ساله رو دیدم وقتی چشمشون به این غرفه خورد به هم گفتن بچه ها غرفه آیت الله بهجت و دویدن طرفش،سر و وضع اون جوونا رو یه نیگاه انداختم دیدم خیلی معمولی بودن نه خیلی مذهبی بودن و نه خیلی فشن اما برام جالب بود که اونا دنبال چی بودن حیف که فرصت نداشتم وگرنه وامیستادم ببینم کدوم کتاب ها رو میخریدن.
پاسخ:سلام..... من امسال مثل هرسال دوست داشتم برم نمايشگاه كتاب ولي مثل هر سال شرايطش جور نشد..... ان شاالله سال بعد.....تا حالا كتابهاي آيت الله بهجت رو هم نخوندم ...... خدا رحمتشون كنه.......ان شاالله يه روزي بتونم كتابهاشون رو بخونم......

ممنونم - ياحق



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ یک شنبه 4 خرداد 1393برچسب:گناه,امام زمان,عشق و حال,بهجت, ] [ 14:16 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق