آمار سلام بر تو اي آقا ......
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 ..... السلام علیک یا بقیة الله فی ارضه ....

نمیدونم چرا همه ی روزهای هفته سریع و بی بهانه میگذره ولی وقتی به جمعه که میرسه.... دل تو دلم نیست .... دلم دنبال بهانه واسه گریه کردنه....همش اینور ...اونور .... ولی به آرامش نمی رسم ....

می شینم و با خودم زمزمه میکنم : هذا یوم الجمعه و هو یومک المتوقع فیه ظهورک والفرج فیه للمومنین علی یدیک ..... آروم میشم ولی ..... دلم یه لحظه قدم زدن تو جمکران رو میخواد..... دلم یه لحظه با تو بودن رو میخواد ....دلم یه لحظه در کنار تو بودن رو میخواد ..... ولی .... منی که پر ندارم ،چجوری پرواز کنم تا به تو برسم .....؟؟؟

 

 

 

منی که همش گناه کردم چجوری از خدا بخوامت ..... ؟...... منی که کاری واست نکردم چجوری ازت کمک بخوام؟......

منی که تا اسم پول و مال دنیا اومد از همه چی گذشتم.... و همه چی یادم رفت ....چجوری ادعا کنم منتظرم..... اونم منتظر یه کسی که نمیشه وصفش رو گفت و از وهم و خیال خارجه....

نتوان وصف تو گفتن که تو در فهم نگنجی.... نتوان شبه تو گفتن که تو در وهم نیایی.....

منی که تا خواستم به مومنی کمک کنم گول شیطون رو خوردم و با خودم گفتم :کسی نیست به من کمک کنه .... اونوقت من ؟؟؟....

منی که تا پام رو میذارم تو مجلس گناه خدا و امام زمان (عج) یادم میره..... منی که شاید دنیا رو زیر و رو کنم برای دو زار پول بدست آوردن......... من .... چی بگم ....؟؟؟؟

منی که آرمانهای شهدا رو زیر پام گذاشتم تا بلندتر به نظر برسم ....

منی که پشت چادر خودمو قایم میکنم تا یه وقت کسی بویی نبره از وجودیتم ....

و منی که انقدر گناه کردم که هیچ رو شنی تو دلم نیست....

با اینهمه من چی برای گفتن دارم؟؟

بازم بگم : بیا....شرمنده ام آقاجان..... بازم بگم : بقیه نمیذارن.....

آقاجان هر روز درد دلمو بهت میگم و میدونم با خبری .... هر روز .... نا امید تر از روز قبلم ...... ولی وقتی تو رو یادم میاد تمام درهای بسته ی جلوی روم باز میشه ..... یادت با من چنین میکنه..... خودت با من چه میکنی؟

میدونم هستی .... نمیخوام هزارتا از هزار منبع اثبات بیارم ....اینو حسم بهم میگه .... وقتی که در اوج نا امیدی به سر میبرم..... اونقدر وجودت رو کنارم احساس میکنم ...که این آرامش رو با دنیا عوض نمیکنم.....

السلام علیک حین ترکع و تسجد .... السلام علیک حین تهلل و تکبر..... السلام علیک حین تحمد و تستغفر..... سلام من به همه ی حالات تو آقا.....

یا حق

 

آرمیتا – مدیر وبلاگ منتظران ظهور



نظرات شما عزیزان:

ALIBIEBER
ساعت11:03---10 مرداد 1393
.....وبت باهاله
پاسخ:..... ممنونم......


آرميتا
ساعت12:21---18 ارديبهشت 1393
سلام..... اين مطلب رو سال قبل آذرماه نوشتم..... فقط بگم كه من تو اين نوشتم خيلي خود اتهامي كردم..... و چيزي رو به خودم نسبت دادم كه از نظر خودم نيستم ولي ..... كساني هستند كه اينطورند....
ياحق


کانون بسیج جوانان فریدن
ساعت9:47---18 ارديبهشت 1393
مطالبتون پر محتوا و سودمند هستند

خدا خیرتون بده، ممنون میشیم به ما هم سر بزنید

یا علی..
پاسخ:سلام.... ممنونم..... واقعا ممنونم..... حتما ياحق


فرزانه
ساعت9:45---18 ارديبهشت 1393
مثل همیشه عالی.. خدا قوت
پاسخ:ممنونم - ياحق


کانون بسیج جوانان فریدن
ساعت19:54---17 ارديبهشت 1393
وب خوبیب دارید

مطالبتون خیلی سودمند هستند

خدا خیرتون بده یا علی..
پاسخ:سلام....ممنونم ياحق


meysam a m
ساعت17:10---16 ارديبهشت 1393
قشنگه خیلی
پاسخ:سلام.....لطف دارین......


سیگار شکلاتی
ساعت16:35---16 ارديبهشت 1393
وبت عالی من خوشم اومد
پاسخ:سلام....لطف دارین.....


bamaram
ساعت0:33---15 ارديبهشت 1393
هرچند با بعضی از قسمتهاش مخالفم اما خوب بود در ضمن .....................ولش کن شاید از یه طریق دیگه بهت بگم
پاسخ:سلام.... خب همه كه نبايد موافق حرفاي من باشند.... طبيعيه كه شما مخالف باشي.... اما خوب بود!!!! ياحق


مامان امیرعلی
ساعت20:36---14 ارديبهشت 1393
سلام،مطلب قشنگی بود،خودت نوشتی یا از جایی گرفتی؟بیاین خونمون،پسرم دلش برات تنگ شده.
پاسخ:سلام دخترخاله جان،ممنونم.... خودم نوشتم. بخدا من بيشتر دلم براش تنگ شد.... دلم يه ذره شد براش.... ما چند روز پيش بوديم خونتون.... خب شما بياين!!!! ياحق


لاک غلط گیر
ساعت17:50---10 ارديبهشت 1393
احیانا این جمله(نتوان وصف تو گفتن که تو در فهم نگنجی.... نتوان شبه تو گفتن که تو در وهم نیایی.....)در وصف خدا نیست؟خودت چی فکر می کنی؟

اما قشنگ بود.
پاسخ:سلام....منظور سنايي (شاعر) در وصف خدا بود ، منم قبول دارم ولي خواستم در نوشته ام يه جورايي از آرايه ي تضمين استفاده كنم!!!! مهم خود مطلبه .... اينهمه باريك بيني لازم نيست درهر حال از دقتتون ممنونم - ياحق


آرميتا
ساعت15:57---10 ارديبهشت 1393
سلام.... اين يكي از همون مطالبيه كه قبلا نوشتم و قول دادم كه بذارم تو وبلاگم....
ممنونم از همتون....
ياحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 10 ارديبهشت 1393برچسب:آقا,من,گناهكار,پرواز, ] [ 15:26 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق