I am thank ful.....
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

I am thank ful ….. I can see the beauty all around me …. There are those whose  world is always dark ……

I am thank full ….. I can walk … there are those have never taken their first step ……

I am thank full ….. my heart can be broken ……there are those who are so hardened they cant be touched …..

I am thank full ……. For the opportunity to help others …. There are those who have not been so abundantly blessed as I …….

I am thank full …… I can work …..there are those who have to depend on othres for even their most basic needs …..

I am thank full …… I have been loved …… there are those for whom no one has even cared ………..


خدا را سپاس....من ميتونم تمام زيبايي هاي پيرامونم رو ببينم..... كساني هستند كه دنيايشان براي هميشه تيره و تار است....

خدا را سپاس ......من ميتونم راه برم.....كساني هستند كه هرگز نتونستن يه قدم بردارند....

خدا را سپاس ..... قلب من ميتونه بشكنه ..... كساني هستند كه قلبشون انقدر سخته كه نميتونه چيزي رو لمس كنه.....

خدا را سپاس .... من ميتونم به ديگران كمك كنم.....كساني هستند كه از اين نعمت بي بهره اند.....

خدا را سپاس..... من ميتونم كار كنم....كساني هستند كه براي اساسي ترين نيازشون به ديگران وابسته اند.....

خدا را سپاس.... كسي هست كه مرا دوست بدارد..... كساني هستند كه بود و نبودشان براي كسي مهم نيست .....

 



نظرات شما عزیزان:

bamaram
ساعت0:39---15 ارديبهشت 1393
وه چیشیه بیشتی ؟ بابا امان زیر دیگلم ها فکر هم دواش
پاسخ:سلام.... من كه معنيشو گذاشتم.... منم فعلا ديپلمم ديگه!!!!


ارشيا
ساعت20:11---13 ارديبهشت 1393
ربطي به دانشگاه آزادي بودن نداره
پاسخ:سلام.... همچنان دفاع كن....!!! ماهم فقط جهت مزاح عرض كرديم وگرنه همه ميدونن حرف شما درسته!!!! ياحق


دوستت
ساعت22:41---10 ارديبهشت 1393
سلام......

عجب ابتکاری ....البته گمون نمیکنم از خودت باشه.....خوب شایدم باشه چون به من رفتی و عجیب نیست که از این چیز ها بنویسی.......ولی جدایی از شوخی خیلی ابتکار قشنگی بود......در ضمن درس هم زیاد نخون یه وقت هنگ میکنی.....فدایی داری.....
پاسخ:سلام به دوستم ..... نه از خودم نبود قبلا يه جايي خونده بودمش و زود يادداشتش كردم ولي ترجمش از خودمه!..... من به تو ميرفتم كه الآن بودم كنج تيمارستان!!! آره واقعا قشنگ بود.... خوشحال ميشم كه سر ميزني..... تو نگران من نباش .... من خدا را دارم...... توهم داري (فدايي).......... ياحق


helma
ساعت16:26---7 ارديبهشت 1393
سلام،اگه برای ترجمه این متن یه جایزه میذاشتی این دانشگاه آزادی ها استعدادشونو در این زمینه بهتون نشون میدادند.
پاسخ:سلام.... چه عجب بهمون سر زدين ..... بازم خدارو شكر.... يعني اين دانشگاه آزاديا حتما بايد جايزه باشه تا ترجمه كنند؟؟ نكنه شما دانشگاه آزادي هستين كه خوب اين دانشجوها رو ميشناسيد؟؟؟ در هر حال - ياحق


منتظر
ساعت8:47---6 ارديبهشت 1393
با عرض سلام

کار نو به این میگن ...

متنش فوق العاده عالی و زیبا بود

ای کاش متن فارسیشو هم میذاشتین که کسانی که نمی تونن از متن فارسی استفاده کنن هرچند این متن خیلی پیش پا افتادست
پاسخ:سلام..... منم خيلي متنشو دوست دارم ، واقعا متن زيباييه.... ممنونم كه بهم سر زديد..... باشه ميذارم.... ياحق


بچه آبی
ساعت16:35---5 ارديبهشت 1393
سلام برو بابا

ما فارسیشو بزور میخونیم ..کی حال داره انگیسی رو بگیره معنی کنه
پاسخ:سلام.... شما پسرخاله ها چقدر باهم تفاهم دارین!! اتفاقا هردوتاتونم دانشگاه آزادی هستین.... چه جالب!!! این پستو گذاشتم برای کسانیکه حوصله دارن و میتونن معنی کنن.... یاحق


ghati pati
ساعت13:57---5 ارديبهشت 1393
slm

ha ha ha

yaani chi?

ma daneshgah azadia mage mitoonim maani konim?


پاسخ:سلام...... اصلا خنده دار نبود....خب پس تو به چه دردی میخوری.... یه بچه دبیرستانی میتونه معنیش کنه چون خیلی پیش پا افتادست.... شما دانشگاه آزادیا دیگه ......


آرمیتا
ساعت12:09---5 ارديبهشت 1393


Life is like a piano : white keys for happiness and black keys for sorrow!

So ……..

Only when you go through the white and black keys you hear “the music of life”


پاسخ:سلام.... ببخشید که یه متن انگلیسی گذاشتم..... متن مناجات با خداست که خیلی قشنگه.... میشه دست و پا شکسته معنیش کرد.... امیدوارم بتونید یاحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ جمعه 5 ارديبهشت 1393برچسب:thankful,love,depend,help, ] [ 12:4 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق