آمار من اومدم......
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

سلام به دوستداران وبلاگ منتظران ظهور....

بنده در مدتی که نبودم ، در واقع بودم .... !!!  همیشه سر میزدم ، اگه نظری بود جواب میدادم و اگه نه کارهایی رو برای بهبود وبلاگم انجام میدادم...

حتما متوجه تغییراتی در وبلاگم شدید و باید بگم یه ایمیل درست کردم که متعلق به این وبلاگه و در پروفایلم قابل رویته....

تو این مدت خیلی کاارها انجام دادم و به خیلی از وبلاگها سر زدم و الآن با تغییراتی در خودم و وبلاگم در خدمتتون هستم... تو این مدت دست نوشته های زیادی از خودم بجا گذاشتم که چند موردش رو حتما براتون میذارم.... یه روز هم کل مطالب و نظرات وبلاگمو خوندم....!!

سال نو آغازش برای من خیلی خیلی خوب بود چون در کنار شهدا بودم و بیاد تمامی مسلمین.... امیدوارم تا آخرسال پای قولهام با شهدا بمونم... سعی میکنم از سفرم چندتا پست بذارم براتون .... فقط اینو بگم که امسال این افتخار نصیبم شد که همراه با سه خانواده ی شهید ( شهید اسحاقی ، شهید حسن زاده و شهید قلیان ) راهی مناطق عملیاتی جنوب بشم.... و هنوز هم باورم نمیشه ....

امسال سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شد ، امیدوارم با تلاشهامون بتونیم ثابت کنیم که ما پیروان رهبریم .....

نکته ی آخر اینکه من زیادی از خوداتهامی تو نوشته هام استفاده میکنم....!!

راستی اگه به وبلاگم سر زدید حتما نظر بذارید تا همفکری صورت بگیره ....

امیدوارم سال 93 برای هممون سالی باشه با اتفاقات خوب که به  صلا حمونه ....

ممنون که هستید یاحق

آرمیتا مدیر وبلاگ منتظران ظهور

 



نظرات شما عزیزان:

bamaram
ساعت0:44---15 ارديبهشت 1393
آدم با ایراد گرفتن از کارهاش و نقد خودش میتونه خودشو اصلاح کنه اما وقتی خودش به خودش اتهام بزنه نباید از دیگران انتظار داشته باشه
پاسخ:من به خودم اتهام ميزنم چيزي رو كه نيستم و در واقع از آرايه ي خوداتهامي تو نوشته هام استفاده ميكنم..... و ميخوام بگم من اينهمه نيستم!!!!! و فكر مردم برام مهم نيست..... به هيچ عنوان....... ياحق


دوستت
ساعت18:00---5 ارديبهشت 1393
سلام ......

خوبی عزیزم ؟چه خبرا؟چه کارا میکنی ؟درس میخونی؟خیلی خوشحال شدم وقی شنیدم به روز کردی.......اخه عزیز من تو که درس نمیخونی واسه چی وبلاگ تو به روز نمیکردی......... در هر صورت وبلاگت خیلی جالب وپرمحتوا تر از قبل شد.......به خاطر همون خبر خوبی هم که خودت میدونی خیلی خوشحالم .......انشاالله همیشه شادباشی وخندون.......

تابعد .....یاحق.....
پاسخ:سلام دوست عزیزم.... خوبه همیشه همدیگه رو میبینیم...!! دستت درد نکنه هر کی میرسه بهمون یه تیکه بارمون میکنه.... از تو دیگه توقع نداشتم!!!!!! ببخشیدا ولی وبلاگم از اولش همینطوری پرمحتوا بود.... من که داشتم بال در می آوردم ..... نبودی ببینی چه عکس العملی داشتم بعد شنیدن اون خبر..... بازم بهم سر بزن - یاحق


bamaram
ساعت9:27---3 ارديبهشت 1393
salam خداروشکر واسه اون خبرای خوبی که شنیدی و شنیدم

الان منظورت از خوداتهامی چیه؟
پاسخ:سلام.... خدارو شکر یعنی خیلی خودمو متهم میدونم و خیلی چیزا رو به خودم نسبت میدم ..... یاحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ دو شنبه 1 ارديبهشت 1393برچسب:وبلاگ,جنوب,اقتصاد و فرهنگ,نظر, ] [ 14:33 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق