تعطیل
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سلام به همه دوستداران وبلاگ منتظران ظهور.........

راستش به خاطر سنگینی درس و مشکلات بهتره یه مدتی وبلاگ منتظران ظهور تعطیل باشه تا ببینیم مصلحت درچیه.......

برای همتون آرزوی موفقیت دارم...... بهتره یه کم تو این مدت بیشتر فکر کنیم..... به خودمون

به امید ظهور مولا و تا دیداری بعد.......... یاحق

آرمیتا - مدیر وبلاگ منتظران ظهور



نظرات شما عزیزان:

bamaram
ساعت9:29---3 ارديبهشت 1393
چی باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

bamaram
ساعت14:12---30 فروردين 1393
khosham basheh
پاسخ:سلام...باشه!!!


helma
ساعت19:10---28 فروردين 1393
سلام،قالبی که برای وبلاگت گذاشتی خیلی آرامش بخشه
پاسخ:سلام .... منم چون خیلی برام جالب و آرامش بخش بود انتخابش کردم.ممنونم یاحق


aref
ساعت12:24---27 فروردين 1393
سلام ارمیتا جان ممنون که بهم سر زدی و لینکم کردی . لینکت کردم . ممنون
پاسخ:سلام آقا عارف،ممنونم یاحق


مامان امیرعلی
ساعت11:44---27 فروردين 1393
سلام گلم،چرا دیگه مطلب نمیزاری؟یعنی تا کنکور دیگه نمیای؟بیا بابا،دلمون برات تنگ میشه.
پاسخ:سلام دختر خاله جان خودم! حالا ببینیم چی میشه... هر وقت اومدم خبرت میکنم عزیزم! ما که دلمون برای امیرعلی یه ذره شد.... یاحق


آرمیتا
ساعت16:06---26 فروردين 1393
سلام....

ولی کار نداریما.... عجب قالب وبلاگی شد... واقعا دستم درد نکنه....

چقدر خوبه کسی برات نظر نذاره.... هی خودت نظر بذاری و خودتم نظراتو جواب بدی....


پاسخ:سلام.... واقعا خیلی خوبه....!!! منم یه داستانم ....


بچه آبی
ساعت15:18---11 فروردين 1393
سلام

هرچند دیر

اما عید رو بهت تبریک میگم

ان شالله سال خوبی داشته باشی
پاسخ:سلام ..... منم تبریک میگم.... شماهم همینطور..... ان شاالله ! یاحق


دخترخاله
ساعت10:34---23 اسفند 1392
سلام،چرا درسو بهانه کردی پست نمیذاری،مگه ایام امتحانه؟شنیدم راهی جنوب هستی،خدا به همراهت،برای منو امیرعلی دعا کن.
پاسخ:سلااااااااااااااااااام خاله کیجا!!! نگو جنوب ..... عالمی داره برا خودش...... رفتم و برگشتم و برای همه دعا کردم..... هر چی باشه به ما میگن پشت کنکوری!! کنکور = سرنوشت!!!! یاحق


helma
ساعت21:56---13 اسفند 1392
سلام،تازگي ها با وبلاگتون آشنا شدم،وبلاگ خيلي خوبي دارين ،باعث افتخاره به وبلاگ منم يه سري بزنين اسم لينك من تلنگر هست آدرس لينك هم گذاشتم براتون.
پاسخ:سلام....یه سری زدم..... ممنونم از لطفتون موفق باشید-یاحق


بچه آبی
ساعت15:38---13 اسفند 1392
س

تو بخاطر درس خوندن نمیای وبلاگ!!!

من که میبینم تو فقط میخابی و. اینترنت میری و تلویزیون نگاه میکنی...درس اصلا تو برنامه کاریت نیست

هههههههههههه

خنگول من دوست دارم

دروغ گفتم

هههههههه
پاسخ:سلام داداشی..... نه بابا درسو بهانه کردم!! وگرنه مدتی که الآن میام اینترنت بیشتر از وقتاییه که وبلاگم به راه بود.... خودمم نمیدونم چرا امسال اینجوری شدم ولی خب انصافا شبا درس میخونم انقدر زیاده روی نکن در حرفت.... بعدشم میدونم منو دوست داری..... لازم نیست چیزی بگی.... اگه هم دوسم نداری مشکلی نیست.... من دوست دارم شدید!!! یاحق


بچه آبی
ساعت15:36---13 اسفند 1392
سلام خنگول

دلم خیلی برات تنگ شده

ههههههههه

دروغ گفتم
پاسخ:سلام گلم!!! چجوری دلت برام تنگ شد....؟؟؟ من که کنارت نشستم!!! حرفات عجیبه! یاحق


aref
ساعت17:02---12 اسفند 1392
سلام وب قشنگي داري . به وبلاگ منم سر بزن . خاستي لينكم كن . تو نظرات وبم بگو با چه اسمي لينكت كنم . تشكر
پاسخ:سلام.... براتون نظر گذاشتم ... لینکتون هم کردم ممنونم-یاحق


امیرعلی
ساعت18:29---6 اسفند 1392
سلام،خوبی،مطالبت زیبا بود ولی هنوز وقت نکردم همه رو بخونم.
پاسخ:سلام مادر امیرعلی.... لینکت کردم...... بابا لطف داری این مطالب قابلتو نداره ..... اگه وقت بذاری میتونه همشو بخونی..... سلام برسون. یاحق


بچه آبی
ساعت13:32---11 آبان 1392
سلام آبجی

آفرینبهترین کار رو کردی

من کاملن کارتو تحسین میکنم

انشالله همیشه موفق باشی
پاسخ:سلام.... ممنونم.... میدونم.... یاحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ جمعه 10 آبان 1392برچسب:,,,,,,,,,,,,,,,,, ] [ 23:54 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق