حرف های دخترانه.........
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

مرا دختر خانوم می نامند، غروری دارم که برای تنها بودن له نمی شود، احساسی دارم که با منطق گدایان نمی سازد، قلبی دارم که هنوز تیزی خنجر نامردی را نخورده است ......... و ........ زیبایی هایی دارم که حراج چشم های بیگانه نخواهد شد!

خدای من...........

در میان این همه چشم ،نگاه تو مرا بی نیاز میسازد از هر نگاهی.....

من دخترم از نسل حوا

با ظرافت ها و زیبایی ها

اما زیبایی های من رازهایی هستند محرمانه !

خالقم سفارش کرده ..... جز برای محارم فاششان نکنم....

فرق نمیکند کجا یا کی!

در هیاهوی این شهر

هرکجا و هر وقت دچار واهمه شدی با "ایمانت" وضو بگیر

زیر لب نیت کن: "حج آب میکنم قربة الی الله"

 

 

آرمیتا- مدیر وبلاگ منتظران ظهور



نظرات شما عزیزان:

حميد
ساعت14:03---13 آذر 1392
سلام.زيبا بود پايدار و مستدام باشيد
پاسخ:سلام.... ممنونم .... یاحق


بچه آبی
ساعت13:35---11 آبان 1392
سلام آبجی

مطلب بسیار جالبی بود و واقعا خوندمش

آفرین ب تو آبجی نمونه خودم و بهترین دوستم در دوران زندگیم
پاسخ:سلام.... ممنونم از این همه تعریف.... من اینهمه نیستم..... یاحق


عاشق
ساعت13:20---9 آبان 1392
حجاب محدودیت و محرومیت نیست
مصونیت مصونیت است


رفیق
ساعت22:24---8 آبان 1392
مطلبت خیلی قشنگ بود گلم واقعا روم تاثیر گذاشت (حجاب زیباست زیبایی نیست)تا حالا انقدر بادقت به این جمله فکر نکرده بودم وبه امید مطالب زیباتر .یاحق
پاسخ:سلام.... چه عجب سری زدی؟ اون بی معرفت که اصلا هیچی..... میدونی کیو میگم دیگه؟ خوب بود حداقل من باعث شدم تو دو دقیقه فکر کنی تو عمرت!!! خوشحالم که روت تاثیر گذاشت !!! ته فدا...... بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 8 آبان 1392برچسب:دختر,حجاب,حیا,زیبایی, ] [ 13:45 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق